1
Vraag
2
Reacties
Ad68

Level 4
  • 36Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox Next ECO stand blauw LED

Mijn Mediabox Next heb ik in de eco stand staan. Nu zie ik dat mijn Mediabox Next overdag af en toe gewoon aan staat. Dit zie ik omdat er een blauw lichtje brandt. Is dit normaal en wat is hiervan de reden ?
Oplossingen
30 Reacties 30
wewanl

Level 16
  • 2463Posts
  • 23Oplossingen
  • 947Likes

Ik gebruik een Philips Hue smart plug waarmee ik op afstand van alles de stroom uitschakel. Werkt perfect

Brazzie

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thanks, tot nu toe gaat het weer goed. Mocht het lichtje me weer meerdere nachten storen dan ga ik zeker eens kijken naar die Hue Smart Plug.

Kartal72

Level 9
  • 254Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@Marijeik ben het niet met jouw antwoord eens. Ik heb een Nextbox en het blauwe lampje staat s'nachts vaak aan. Bij mij staat de box ook gewoon op ECO stand, maar niks heeft geholpen.

HilH

Level 5
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Dag Marije,

Het viel mij gisteren ineens op dat het blauwe lampje bij mij (sinds ??) ineens continue aan staat.

Normaal gesproken gaat deze idd na een paar minuten uit.

Ik heb even mijn instellingen gecheckt (voor het geval daar door een update misschien iets in verandert is) maar hij  staat nog op de eco stand.  

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1958Posts
  • 178Oplossingen
  • 1326Likes

Hi @HilH, wat vreemd dat de Mediabox Next ineens blauw blijft branden! 

Goed dat je alvast hebt gecheckt of de box nog wel in eco-stand staat. Zou je de mediabox eens volledig stroomloos kunnen maken en na +/- een minuut weer willen aansluiten? Als je hierna kan checken hoe het gaat en of het lampje ook weer uit gaat heel graag. Laat je het ons weten?

HilH

Level 5
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Bedankt voor de tip Welmoed, ik had de stroom er al even afgehaald, maar misschien was dat net te kort.

Ik ga het opnieuw proberen, hopelijk verhelpt dat ook de andere problemen. Ik heb ineens weer van die gekke dingen met  opnames, dat je ziet dat er iets is opgenomen en de dag erna staat er ineens een ander icoontje bij dat je de  opname niet kan afspelen maar alleen verwijderen.  Of dat hij ineens één aflevering (van een serieopname) overslaat en niet opneemt. Dat soort dingen.. 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1958Posts
  • 178Oplossingen
  • 1326Likes

Dat zijn inderdaad frappante en vervelende problemen @HilH, goed dat je het aankaart. Zou je de Mediabox Next eens via de instellingen willen terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Je raakt gemaakte opnames niet kwijt, deze staan in de cloud dus geen zorgen.

Ik hoor wederom graag je bevindingen!

HilH

Level 5
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ga ik doen, bedankt voor de tip.

Hoe lang hoort trouwens het blauwe lampje (ongeveer) te branden?

HilH

Level 5
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Ik heb hem terug gezet naar de fabrieksinstellingen, ik ben benieuwd..

Vanmorgen brandde het (blauwe) lampje 5 minuten, daarna ging het uit.

En teletekst deed het in één keer, dat is ook al een fijne verbetering 🙂

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 1958Posts
  • 178Oplossingen
  • 1326Likes

Dit klinkt goed! Het lijkt erop dat het resetten van de fabrieksinstellingen het heeft opgelost. Als je tóch nog problemen ervaart laat je het hier dan weten?

HilH

Level 5
  • 53Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Zal ik doen, dank je Welmoed!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic