1
Vraag
2
Reacties
Jo en Stella

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Mediabox Next: Coaxkabel aansluiten of niet?

  • Ik heb gisteren de Mediabox Next ontvangen en geïnstalleerd. Mijn Mediabox XL was defect. Volgens de bijgeleverde verkorte handleiding zou er een aan en uitknop op de achterzijde zitten. Deze zit er bij mij niet op. Bij het stappenplan kan alleen gekozen worden voor de Mediabox mini, dus niet voor de gewone Next Moet de coaxkabel nu wel of niet ook aangesloten worden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Van de gewone next zijn er 2 uitvoeringen, een Arris (die als 1e geleverd werd) en een Humax.

De Humax heeft geen aan/uit knop.

Voor live tv en 1e installatie dient de gewone next met coax aangesloten worden, alle andere functies gaan via het netwerk.

 

Over welk stappenplan heb je het? Plaats svp. een link.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Van de gewone next zijn er 2 uitvoeringen, een Arris (die als 1e geleverd werd) en een Humax.

De Humax heeft geen aan/uit knop.

Voor live tv en 1e installatie dient de gewone next met coax aangesloten worden, alle andere functies gaan via het netwerk.

 

Over welk stappenplan heb je het? Plaats svp. een link.

Jo en Stella
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt, blijkbaar heb ik dus een HUMAX. Dat er twee uitvoeringen zijn, blijkt niet uit de verkorte handleiding. Die is dus niet meer actueel  Ik heb de coaxkabel nu ook aangesloten. Alles werkt prima.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic