Ray0201

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox Next - CS1011 bij installatie

Mediabox next ontvangen alles gedaan zoals de handleiding maar blijf foutmelding cs1011 krijgen iemand een oplossing

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Ray0201 

Jammer dat het niet in één keer lukt. Zou u een foto kunnen plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo uw huis binnenkomt (het abonnee overnamepunt) met eventuele splitters, signaalversterkers en het modem op de foto?

Verder: kunt u wèl in het menu komen van de Mediabox Next? Als dat lukt kunt u dan de mediabox terugzetten naar de fabrieksinstellingen?

Bekijk in context

6 Reacties 6
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @Ray0201 

Jammer dat het niet in één keer lukt. Zou u een foto kunnen plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo uw huis binnenkomt (het abonnee overnamepunt) met eventuele splitters, signaalversterkers en het modem op de foto?

Verder: kunt u wèl in het menu komen van de Mediabox Next? Als dat lukt kunt u dan de mediabox terugzetten naar de fabrieksinstellingen?

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

is dit dmv utp verbonden met modem of met wifi?

indien wifi, probeer eens de utp te verbinden. vaak loopt de softwaredownload dan wel door

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Ray0201

Deze foutmelding zet geen zoden aan de dijk als je jouw nieuwe Mediabox Next wilt installeren. Als ik je gegevens controleer, dan staat de Mediabox Next nog niet actief. Zodra deze op de juiste wijze is aangesloten en verbinding heeft hoort de installatie ook probleemloos te verlopen. Administratief gezien is er niets geks wat dit proces negatief zou kunnen beïnvloeden. 

Er zijn hier al goede vragen gesteld door onze Community toppers. We willen je heel graag verder helpen en zien dan ook graag de gevraagde foto's tegemoet + informatie over de wijze waarop de Mediabox Next met het internet is verbonden. Zien we je snel terug?

Sammy197

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dezelfde foutmelding o mijn 2e tv met de Next mini. Ik heb hem al bijna een week in mijn bezit, maar hij staat nog steeds niet in mijn Ziggo producten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @Sammy197

 

Dat klopt inderdaad. De provisioning loopt in onze achterliggende systemen vast. Daar wordt momenteel aan gewerkt.

 

@Ray0201 Werkt het bij jou inmiddels wel als een zonnetje?

Uitgelicht topic