Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Perfect! mijn Samsung afstandsbediening werkt weer op de Mediabox. Het merk is: Arris en de modelcode is: DCR-71111. Vreemd dat de klantenservice dit niet wist.
Na heel veel pogingen is het mij nog steeds niet gelukt om de afstandsbediening van onze Samsung smart tv aan het werk te krijgen op de next. Wat ik fout doe weet ik niet maar ik heb het opgegeven.
Hi @Beertje61! Is het nog gelukt om de afstandsbediening te koppelen? Laat het ons weten!
Nee, ik heb het vanochtend nog een paar keer geprobeerd maar het lukt niet. Ik twijfel nu of ik de juiste gegevens heb. Ik heb een zwart SmartWifi modem en omdat hij in een kastje staat kan ik niet op de sticker aan de onderkant kijken naar merk en type nummer.
Ben
Uw modem staat hier buiten u zult een mediabox bedoelen, als dat een kleine Next Mini betreft dan gaat het mogelijk niet lukken. Hoe gaat u met dat koppelen te werk?
U heeft helemaal gelijk, het betreft idd de mediabox next.
dank
Maar het is nog steeds niet gelukt! Het is toch merk: Arris , DCR71111?
Klopt, probeert u dit via het menu van de Samsung bij externe apparaten ik ben de exacte benaming even kwijt.
Het schijnt dat ik een Humax next heb, geen wonder dat het niet lukt! Wat is hiervan het typenummer?
@Beertje61 Sorry voor de late reactie! Zoals je zelf al gezien hebt zijn er inderdaad twee Next varianten namelijk:
Model Next (V1) : Arris DCX960
Model Next (V2): Humax 2008C-STB-ZG
In dit topic worden de verschillen tussen deze twee varianten uitgelegd.
We zijn nog wel benieuwd of het nog gelukt is met het koppelen van de afstandsbediening.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.