NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hi,
Sinds anderhalve maand heb ik een abonnement via Ziggo maar ook vertraging in mijn tv-aansluiting. Voorbeeld: Mijn Ziggo go (via telefoon of laptop) loopt 5 seconden voor op mijn TV. Terwijl dit normaal andersom moet zijn. De tv is bekabeld, de mediabox al diverse keren naar fabrieksinstellingen gezet. Helaas niet tot een oplossing leidend.
De klantenservice geeft aan het eigenlijk ook niet te weten. Misschien heeft één van jullie een idee hoe ik dit wel op kan lossen.
Alvast veel dank.
Groet,
Jeroen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is een bekend fenomeen.
Als 1e is de Next via een coax kabel, dan Ziggo Go grofweg 10 seconden later en dan de Next mini grofweg 15 seconden later en dat komt overeen met je ervaring dat de Next mini 5 seconden later is dan de app.
Je kunt daar zelf niets aan doen.
Het is afwachten of Ziggo alle kijkvormen vrijwel gelijk kan krijgen.
Dag @JeroenGlans
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.
Uw TV is met een netwerkkabel verbonden met het modem en dat geldt óók voor uw Mediabox Mini?
Ik begrijp dat het beeld op uw telefoon en laptop 5 sec. voorloopt op uw Mediabox Mini. Lopen geluid en beeld wèl synchroon?
Het is een bekend fenomeen.
Als 1e is de Next via een coax kabel, dan Ziggo Go grofweg 10 seconden later en dan de Next mini grofweg 15 seconden later en dat komt overeen met je ervaring dat de Next mini 5 seconden later is dan de app.
Je kunt daar zelf niets aan doen.
Het is afwachten of Ziggo alle kijkvormen vrijwel gelijk kan krijgen.
Hallo Wim,
De Mediabox is verbonden met een netwerkkabel. Vanuit mediabox een HDMI naar de tv. De TV zelf is niet via een netwerkkabel bekabeld.
Telefoon en laptop lopen inderdaad ongeveer 5 seconden voor op de Mediabox. Beeld & Geluid lopen wel synchroon.
Groet,
Jeroen
Hoe je apparatuur is aangesloten doet niet ter zake, het is de achterliggende techniek die dit veroorzaakt.
Zwaar kut dit. Hoor de buren al juichen of klagen bij doelpunt of een gemiste kans.
Waardeloze techniek.
ook bij kpn loopt tv een x aantal seconde achter op coax van Ziggo
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.