tiengroen

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Horizon start vaak opnieuw op, is oud. Maakt steeds meer zoemlawaai.

Graag krijg ik een nieuwe Mediabox Next. De komende upgrade lijkt me ingewikkeld voor het oude kastje. Ik heb een 3 in 1 abonnement. 

15 Reacties 15
TWILDE

Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Die van mij maakte het geluid van een stofzuiger, heb gebeld, krijg een nieuwe

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hoi @tiengroen en welkom op onze Community! 🙂 

Zo te lezen ervaar je problemen met je huidige mediabox, dat is natuurlijk niet fijn! En zeker niet als de mediabox steeds opnieuw opstart en herrie maakt. Blijft het probleem bestaan nadat je de mediabox terugzet naar de fabrieksinstellingen? Ook ben ik benieuwd of je deze stappen al had gevonden en opgevolgd. 

We horen graag weer van jou!

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

@tiengroen  schreef:

Graag krijg ik een nieuwe Mediabox Next. 


Die krijgt u als u uw abonnement wijzigt in TV Max met Next. De abonnementskosten zullen omhoog gaan, u betaalt eenmalig €19,95 en gaat een nieuw jaarcontract aan.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

heb je de ventilator al met een stofzuiger schoon gemaakt?

tiengroen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Mariska geprobeerd. Inderdaad moesten de ventilatoropeningen schoon gezogen worden. We hebben jouw suggesties verder opgevolgd. Het lawaai is verbeterd. Opnieuw fabrieksinstellingen opgestart. De mediabox een poosje uitgezet. Opnieuw opgestart. Vanavond viel Ziggo zomaar midden in een programma uit. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Wat fijn dat de tips voor verbetering hebben gezorgd, het is alleen zeker niet de bedoeling dat je mediabox uitvalt. Hoe is het afgelopen dagen gegaan? 

tiengroen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voor zover ik weet ging het vandaag wel goed. Alles twee keer gereset.

de zoem is iets beter te verdragen, hoewel met mijn oorsuizingen probleem het storend blijft. 
de Humax in de slaapkamer heb ik ook nog gereset, want die had ineens bijna geen geluid meer.

Het is dat er een upgrade aankomt. Als alles verbetert blijf ik bij Ziggo, anders ga ik overstappen denk ik. Ziggo geeft een mooi beeld, maar ie relatief erg duur. Ik ben nu bijna 50 jaar bij Essent/Ziggo, maar ooit komt er een eind aan. Ben benieuwd naar de upgrade. Dank voor de belangstelling. Goedenavond

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Ik kan mij voorstellen dat het alsnog storend is. Als het na al deze tips niet volledig is verholpen dan wissel ik met alle liefde je Mediabox XL om. Op de Mediabox XL die je ontvangt staat dan ook al de nieuwe upgrade, 2 vliegen in 1 klap! Laat maar weten of je wilt dat ik dit voor je in orde maak. 

En wat betreft overstappen, super jammer dat je hierover nadenkt! Ik hoop natuurlijk dat je dit niet gaat doen en onze zakelijke relatie nog jaren voortzet maar de keuze is helemaal aan jou. 

tiengroen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de reactie! Ik wil best een nieuwe XL in de hoop dat de ventilator minder lawaai maakt. In ieder geval staat de nieuwe upgrade er dan op. Dank voor het aanbod!

in afwachting, Ann

 

tiengroen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit vind ik te duur

 

tiengroen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt de nieuwe Horizon mediabox XL ongeveer?

 

tiengroen
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mariska,

Graag wil ik een NIEUWE mediabox XL MET UPGRADE. De media box next vind ik een te dure oplossing voor een geluids en verbindingsprobleem van de mediabox XL. Wanneer kan ik de nieuwe XL verwachten?

TWILDE

Level 4
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Als je een nieuwe Mediabox XL krijgt, krijg je ook de nieuwe spraakgestuurde afstandsbediening erbij. Ikzelf heb er niet zoveel aan, je moet alsnog eerst een knopje indrukken.

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9764Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

@TWILDE 

ervaar je problemen met de mediabox xl?

 

ik gok dat je de standaard afstandbediening erbij krijgt

 

maar je kunt de spraak afstandbediening via de website van ziggo bestellen https://www.ziggo.nl/televisie/afstandsbediening-stembesturing

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@tiengroen Even ter opheldering, het is niet zo dat er een fysiek nieuwe Mediabox XL is. De bestaande Mediabox XL mediaboxen ontvangen stuk voor stuk per regio wel nieuwe software waarmee je ook de Next beleving krijgt. Je ontvangt van ons bericht vlak voordat de nieuwe software voor de Ziggo Mediabox XL bij jou in de regio beschikbaar is. Op deze pagina staat alles wat je moet weten over de Ziggo Mediabox XL update op het moment dat deze beschikbaar is.Na het ontvangen v.d. update is het mogelijk om de Voice Control afstandsbediening aan te vragen.

Uitgelicht topic