1
Vraag
2
Reacties
Shirley_GS

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MediaBox wordt te heet!

Na de updates die vereist waren, wordt mijn Mediabox xl te heet en schakelt zelf uit, ongeveer elk kwartier. Eerder stond de mediabox op een meubel. Nu verplaatst naar een plek waar het kan  'luchten'. Er iets onder gezet zodat het wel 5 cm omhoog staat. Het helpt allemaal niets. Hij wordt echt gloeiend heet. Ik kan hem wel meteen weer aan doen maar hij schakelt dan alsnog 15 min later weer uit, met de melding dat het te heet is. Er valt op deze manier gwn geen tv te kijken, dit gaat de hele dag zo door!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3276Posts
  • 441Oplossingen
  • 881Likes

Hey @Shirley_GS, van harte welkom hier! 

Als ik het zo lees maak jij je behoorlijk zorgen om de staat van je mediabox. Die heeft al een tijdje last van aanhoudende koorts en dus lijkt het mij niet verkeerd om een kijkje te nemen naar zijn gezondheid. 

Zoals @Wim C. terecht aangeeft, moet de box vervangen worden als deze echt te heet blijft. Ik lees dat je al hebt geprobeerd om 'm op andere plekjes neer te zetten om 'm meer lucht-ruimte te geven, maar dat zelfs dat niet mag baten. Ik zie dat er inmiddels al een nieuwe box naar je onderweg is! Daarmee moet het probleem straks opgelost zijn. 

Vergeet je niet om de koortsige box straks naar ons terug te sturen? De instructies voor het retour sturen ontvang je nog per mail ;-). 

Als ik via deze weg nog iets voor je kan betekenen, laat het dan weten! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4568Posts
  • 201Oplossingen
  • 3519Likes

Dag @Shirley_GS dat is natuurlijk geen TV kijken.
Ik weet niet of jij al hebt gezocht op “Mediabox wordt te heet”? Het schijnt dat je niet de enige bent en ik lees ook dat in zo’n geval je Mediabox wordt vervangen. Ik ben ook maar gewoon een abonnee, maar als er een moderator langskomt, dan weet ik zeker dat hij of zij je probleem gaat oplossen.

Laat in elk geval weten of er aan gewerkt wordt.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 3276Posts
  • 441Oplossingen
  • 881Likes

Hey @Shirley_GS, van harte welkom hier! 

Als ik het zo lees maak jij je behoorlijk zorgen om de staat van je mediabox. Die heeft al een tijdje last van aanhoudende koorts en dus lijkt het mij niet verkeerd om een kijkje te nemen naar zijn gezondheid. 

Zoals @Wim C. terecht aangeeft, moet de box vervangen worden als deze echt te heet blijft. Ik lees dat je al hebt geprobeerd om 'm op andere plekjes neer te zetten om 'm meer lucht-ruimte te geven, maar dat zelfs dat niet mag baten. Ik zie dat er inmiddels al een nieuwe box naar je onderweg is! Daarmee moet het probleem straks opgelost zijn. 

Vergeet je niet om de koortsige box straks naar ons terug te sturen? De instructies voor het retour sturen ontvang je nog per mail ;-). 

Als ik via deze weg nog iets voor je kan betekenen, laat het dan weten! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat is je favoriete seizoen?

Uitgelicht topic