Julia.1997

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox annuleren

ik heb een mediabox bij jullie aangevraagd en die is ook binnen gekomen. Toch wil ik deze graag annuleren en naar jullie retourneren. De doos is nog gesloten! 

Hoe kan ik dat doen? Ik wil graag mijn abonnement weer wijzigen als mijn standaard 

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Julia.1997 en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je vraag. Ik begrijp dat je af wilt zien van de Mediabox die je aanvankelijk besteld had en dat je i.pv. Internet Start en Digitale TV Start weer Internet Start en Kabel TV wilt hebben. Inmiddels zie ik dat je hierover al contact hebt opgenomen met een van mijn collega's van de klantenservice. Er is een retourdoos opgestuurd waarin je de Ziggo Mediabox XL kunt retourneren. Natuurlijk mag je het apparaat ook in de gesloten doos retourneren. Zorg er wel voor dat je het afgiftebewijs wat je ontvangt bij het retourneren goed bewaard. Laat je het weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Julia. 1997 Het is al een poos stil onder dit topic. We horen graag of wij jou hier verder kunnen helpen. Laat je het aan ons weten? 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Julia.1997 Kun je laten weten of het nog gelukt is? Anders helpen wij je graag verder via dit topic. 

Uitgelicht topic