Sinds vandaag wordt mijn mediabox te warm waardoor hij uitschakeld. Wat opvalt is dat de ventilator die eerder altijd hoorbaar was nu niet te horen is. Na afkoelen start alles normaal weer op. Ventilator blijft echter niet hoorbaar en na een tijdje schakelt de box weer uit. Kortom een vicieuze cirkel. Dit lijkt verdacht veel erop dat de ventilotor defect is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @JFH
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Dit klinkt inderdaad als een probleem met de ventilator binnen de Mediabox XL. Uit veiligheidsoverwegingen schakelt de Mediabox XL zich dan ook uit als deze te warm wordt. Een nieuwe mediabox is dan ook dé oplossing. Bij deze heb ik je abonnement aangepast zodat er een Mediabox Next wordt verstuurd. De prijs en inhoud van je abonnement blijft hierbij natuurlijk ongewijzigd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en Post NL staat spoedig op de stoep met jouw nieuwe mediabox Next.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Laat hier even weten wat je wens is voor een nieuwe mediabox.
Een mediabox XL of een Next of een Next mini.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Voor een nieuwe mediabox gaat de voorkeur uit naar Next.
Hi @JFH
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Dit klinkt inderdaad als een probleem met de ventilator binnen de Mediabox XL. Uit veiligheidsoverwegingen schakelt de Mediabox XL zich dan ook uit als deze te warm wordt. Een nieuwe mediabox is dan ook dé oplossing. Bij deze heb ik je abonnement aangepast zodat er een Mediabox Next wordt verstuurd. De prijs en inhoud van je abonnement blijft hierbij natuurlijk ongewijzigd. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per e-mail en Post NL staat spoedig op de stoep met jouw nieuwe mediabox Next.
Hoi Cecilia,
Bedankt voor je reactie en actie. Ondertussen hebben we de Next ontvangen en werkt alles weer als vanouds.
Super @JFH. Bedankt voor deze fijne terugkoppeling 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.