Hallo ik heb sinds een maand een abonnement en een mediabox via ziggo
Maar nu valt mijn mediabox telkens uit na ongeveer 30 min omdat het echt veelste heet wordt,ik hoorde ook de afgelopen tijden rare kraak geluiden vanuit de mediabox komen.Ik heb de mediabox nu al paar dagen uitstaan omdat ik het niet meer vertrouw en ik toch de tv na 30 min uit moet zetten omdat hij dan uitvalt doordat het echt heel heet wordt.De mediabox heb ik altijd goed behandeld en staat op een plaats waar het temperatuur ook nooit hoog is.
Hoogachtend,
Riyaan
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een warm welkom op de Ziggo Community @RiyLange!
Logisch dat je het niet vertrouwd als de Mediabox XL zo heet wordt dat je er bijna een eitje op kan bakken. Ik ben dan ook blij dat je even aan de bel trekt, want veiligheid gaat voor alles. Het kraken (lawaai maken) en de temperatuur kunnen duiden op een defecte ventilator in de box. Ik heb dan ook direct een vervangende Mediabox XL voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. De huidige Mediabox XL mag je naar ons retour sturen in de doos van jouw ''oude'' Mediabox XL.
Laat je ons weten hoe het gaat als de nieuwe Mediabox XL is ontvangen? 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@RiyLange Welke mediabox heb je?
Een mediabox XL of een mediabox Next?
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Een warm welkom op de Ziggo Community @RiyLange!
Logisch dat je het niet vertrouwd als de Mediabox XL zo heet wordt dat je er bijna een eitje op kan bakken. Ik ben dan ook blij dat je even aan de bel trekt, want veiligheid gaat voor alles. Het kraken (lawaai maken) en de temperatuur kunnen duiden op een defecte ventilator in de box. Ik heb dan ook direct een vervangende Mediabox XL voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen via Post NL. De huidige Mediabox XL mag je naar ons retour sturen in de doos van jouw ''oude'' Mediabox XL.
Laat je ons weten hoe het gaat als de nieuwe Mediabox XL is ontvangen? 🙂
Hoi Cecilia,
Bedankt voor de snelle reactie en voor hey versturen.
Zal ik zeker doen !
Vriendelijke groeten,
Riyaan
Hoi Bert,
Media box XL
Ik heb ook al mijn gegevens geactualiseerd.
Bedankt voor de hulp!
Vriendelijke groet,
Riyaan
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.