HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Zijn er trouwens nog andere manieren om naar de radio te luisteren? Dan alleen de next box. Ik zie graag een reactie tegemoet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
https://www.consumentenbond.nl/internet/ziggo-stopt-met-analoge-radio
En evt next rechtstreeks op versterker/receiver aansluiten. Zo hoeft de tv niet aan te blijven staan.
https://www.consumentenbond.nl/internet/ziggo-stopt-met-analoge-radio
En evt next rechtstreeks op versterker/receiver aansluiten. Zo hoeft de tv niet aan te blijven staan.
Bedankt voor het antwoord. Dan ga ik die kabel denk ik eens die kabel bestellen.
En nog even een aanvulling: Veel receivers ondersteunen ook internet radio...en dab+
Weet je toevallig ook wat voor receivers? En waar ik die kan kopen? Of kan je die niet kopen? Ik dacht vraag het gelijk maar even na.
Even googelen? op bv mediamarkt, coolblue etc etc De nieuwere modellen ondersteunen dit vaak... Maar zou eerst goed oriënteren. En zo lang je dat doet, dat kabeltje scoren en gebruiken😉
Een mogelijkheid die hier zelden wordt genoemd is een internet tuner. Hiermee hebt U de
keuze uit vele tienduizenden radio stations De prijzen hiervan lopen uiteen van rond de E 100
voor een klein modelletje met weinig mogelijkheden tot een prijs van zo hoog U zelf wilt. Er
bestaan ook complete (AV) receivers met alles erop en eraan Die direct aangesloten kunnen
worden op uw eigen speakers. Dus ook FM, DAB+ internet radio en HDMI voor aan te sluiten
op uw Mediabox en TV en ook etc. Onder andere de NR1200 van Marantz of de DRA800H
van Denon. Wilt U Surround geluid in plaats van stereo, alle grote merken hebben erg fraaie
AV receivers met 5.1 7.1 of zelfs soms nog meer speaker uitgangen. Google maar eens op
een grote merknaam met .NL erachter.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...