1
Vraag
2
Reacties
newwavejunk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mag ik mijn CI+ module verkopen?

Iemand will mijn Ci+ insteekmodule kaart kopen met smartcard...is did verstandig omdat de card misschien aan mijn abonement is gebonden ..ik gebruik momemteel alleen de Horizonbox zonder smartcard .

Smartcard met module verkopen ..of zonder smartcard
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17385Posts
  • 727Oplossingen
  • 4120Likes
newwavejunk Zolang de ci+ module uw eigendom is ...ok. Maar is deze in bruikleen dan natuurlijk niet ( overbodig wellicht :relaxed:) De smartcard zal ziggo niet meer activeren voor de koper.! En inderdaad de nu geactiveerde smartcard is geactiveerd op jou abonnement. Het doorgeven van de smartcart met de daarbij horende gecodeerde zenders , is dan card sharing en is niet toegestaan.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23431Posts
  • 1048Oplossingen
  • 7420Likes
Als je de Horizon gebruikt dan kan je beste even kijken op deze link https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus/

Of je tv ervoor beschikbaar is.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17385Posts
  • 727Oplossingen
  • 4120Likes
newwavejunk Zolang de ci+ module uw eigendom is ...ok. Maar is deze in bruikleen dan natuurlijk niet ( overbodig wellicht :relaxed:) De smartcard zal ziggo niet meer activeren voor de koper.! En inderdaad de nu geactiveerde smartcard is geactiveerd op jou abonnement. Het doorgeven van de smartcart met de daarbij horende gecodeerde zenders , is dan card sharing en is niet toegestaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic