1
Vraag
2
Reacties
fluiter16

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maandabonnement

Wat betekent de melding maandabonnement als ik on demand zoek?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi fluiter16, Appelsapje en Evert96,

Deze melding ("maandabonnement") staat alleen bij films en series die buiten het Movies & Series (XL) pakket vallen én niet los te huren zijn.

Logan is bijvoorbeeld alleen in het Film1 abonnement beschikbaar en niet meer via ons eigen On Demand aanbod.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Waar zoek je on demand, met welk apparaat en in welk scherm?
Appelsapje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi, ik vroeg mij dat ook al af? Op de horizon box, bij on demand. Als ik naar films zoek krijg ik bij sommige films geabonneerd, bij andere een bedrag bv 4,99 - 2 dagen, en bij andere MAANDABONNEMENT...
De keuze is dan bestellen, maar heb geen zin om aan een abonnement vast te zitten, dus durf niet verder te drukken.
Iemand enig idee wat dit in houdt?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik weet niet precies wat het betekent, ik vermoed dat het betekent dat je de film/serie een maand lang kunt bekijken. Maar nogmaals, dat is slechts mijn vermoeden.
Ik heb net gezocht naar zo'n film/serie, maar heb die niet kunnen vinden. Bij welke film krijg je dat maandabonnement te zien?
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Is het niet zo dat bepaalde opties al in het maandabonnement zijn opgenomen en er dus niet extra voor betaald hoeft te worden, en dat daar de melding voor staat?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
De melding 'Geabonneerd' staat daar inderdaad voor. Die krijg ik bij alle films en series te zien die inbegrepen zijn bij Movies & Series XL. (die films hebben ook een blauwe ster, daaraan kun je zien dat ze gratis zijn) Maar de melding 'Maandabonnement' ben ik nog niet tegengekomen en betekent denk ik ook iets anders, omdat je anders 2 meldingen hebt die hetzelfde betekenen.
Appelsapje

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben er nog niet achter, ik heb zelf ook movie &serie xl, maar zocht naar de film Logan en daar zag ik deze melding eigenlijk voor het eerst..
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Bij mij staat dat er inderdaad ook. Wanneer ik voor Bestellen kies, krijg ik de melding dat ik een abonnement nodig heb om de film te kunnen zien.
Ga ik echter de film controleren op de website van Ziggo (https://www.ziggo.nl/entertainment/films-series/logan), dan zie ik dat die beschikbaar was tot 27 december 2017.
Het lijkt erop dat er wat fout is gegaan met de film verwijderen.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi fluiter16, Appelsapje en Evert96,

Deze melding ("maandabonnement") staat alleen bij films en series die buiten het Movies & Series (XL) pakket vallen én niet los te huren zijn.

Logan is bijvoorbeeld alleen in het Film1 abonnement beschikbaar en niet meer via ons eigen On Demand aanbod.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Thanks voor de verheldering! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic