Doekie19
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Maand gratis tv pakket

Afgelopen week ben ik door ziggo benaderd of ik nog tevreden was met hun service. In dit gesprek kreeg ik ook een aanbieding dat ik een zender pakket voor een maand gratis kon krijgen. Ik heb bedankt want eigenlijk niet nodig. Maar nu ik er langer over nadenk wil ik het misschien toch wel. Want gratis is immers toch gratis. Stopt dit abonnement dan automatisch of moet ik deze zelf stop zetten? En om welke zender pakketten gaat het dan precies?
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 5769Reacties
  • 232Oplossingen
  • 2225Likes
Je ontvangt t.z.t. vanzelf melding van een reactie per email. In geval je sneller een antwoord wilt op je vraag, kun je je vraag voorleggen aan de helpdesk per telefoon of chat. https://www.ziggo/chat. Geef dan hier aan wat jouw voorkeur is.
In dat geval beschouw ik je vraag hier aan de community als afgehandeld.

Bekijk in context

6 Reacties 6
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 5769Reacties
  • 232Oplossingen
  • 2225Likes
Waarschijnlijk is je verteld tijdens dat telefonisch gesprek welke pakketten het betrof. Maar je bent er niet op in gegaan, waardoor het aanbod feitelijk is komen te vervallen.
Het zou kunnen gaan om bijv. Ziggo sport totaal. Het eindigt automatisch.
Als je je postcode en huisnummer in je profiel vermeldt, kan een moderator zien in het systeem of het aanbod nog geldt.
Doekie19
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
postcode en huisnummer toegevoegd
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 5769Reacties
  • 232Oplossingen
  • 2225Likes
De moderators hebben momenteel topdrukte. Dus heb geduld. Het kan een tijdje duren voor je antwoord krijgt.
Doekie19
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
okee dan wacht ik wel. Ze mogen me ook een privebericht sturen dan kan dit topic dicht
Doekie19
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds niets? Dan moet het wel erg druk zijn
KBX458
Super Expert
Super Expert
  • 5769Reacties
  • 232Oplossingen
  • 2225Likes
Je ontvangt t.z.t. vanzelf melding van een reactie per email. In geval je sneller een antwoord wilt op je vraag, kun je je vraag voorleggen aan de helpdesk per telefoon of chat. https://www.ziggo/chat. Geef dan hier aan wat jouw voorkeur is.
In dat geval beschouw ik je vraag hier aan de community als afgehandeld.

Bekijk in context

Uitgelicht topic