Vraag
Reacties
Oplossing
Robmallens
Level 1

Luidruchtige Fan Mediabox Next

Word een beetje moe van onze luidruchtige Mediabox. Nee, hij staat niet in een kleine of afgesloten ruimte, nee, de monteur kon niks geks vinden en nee, hij is verder niet kapot. Maar we horen wel overdag en 's nachts boven in bed de hele nacht dat ding ratelen. Allerlei verhalen van onwetende helpdeskmedewerkers (die klacht is bekend meneer en daar komt binnenkort een update voor - of: dat is het normale geluidsniveau van de Next) zijn we nu een beetje beu. Dus zeg maar, hoe het na ruim 3 maanden opgelost wordt? 

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
KBX458
Oud Community-lid

De Next behoort vrijwel geluidloos te functioneren; althans zo als ik het ervaar.

Staan postcode en huisnummer in je community-profiel ?  Een moderator kan dan de juiste gegevens raadplegen. 

 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @Robmallens en een warm welkom op de Community,

Wat onzettend vervelend dat jouw Mediabox Next de laatste tijd zoveel lawaai maakt! Het is daarom goed dat je d.m.v. dit topic aan de bel trekt. Wat @KBX458 hier aangeeft kan ik beamen, de Mediabox Next is normaliter vrijwel geruisloos. Het ratelende geluid is dan ook verre van normaal. Om die reden heb ik dan ook gelijk kosteloos een nieuwe Mediabox Next opgestuurd. Binnen 3 a 4 werkdagen ontvang je de nieuwe Mediabox Next in huis. Het defecte apparaat ontvangen wij graag retour op onderstaande retouradres.

 

XPO/Ziggo 
Antwoordnummer 1070
5800 Venray 

Let op: bewaar het afgiftebewijs wat je krijgt bij het retourneren v.d. oude Mediabox goed. Dit is het bewijs dat je het oude apparat teruggestuurd hebt. Tip: maak hiervan een foto met je smartphone.

Laat je onder dit topic weten wat je bevindingen zijn met de nieuwe Next?

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
KBX458
Oud Community-lid

De Next behoort vrijwel geluidloos te functioneren; althans zo als ik het ervaar.

Staan postcode en huisnummer in je community-profiel ?  Een moderator kan dan de juiste gegevens raadplegen. 

 

0 Kudos
Ga naar reactie
Robmallens
Level 1
Topicstarter

Profiel is compleet, maar toch dank voor de tip! Hoop op een oplossing.

 

0 Kudos
AlexHelpt
Level 16

Hallo en welkom @Robmallens,

 

Een lawaaierige Next is nooit de bedoeling. Wel is er - zoals te zien in eerdere topics - een bekend fenomeen met een hoogtonig geluid bij Mediaboxen Next in de ECO-modus. De energiestand naar hoge modus (nog steeds behoorlijk zuinig) zetten lost dit probleem op.

Bij ander lawaai denk ik eerder aan een defect, dus dan zou er wel sprake moeten zijn van vervanging lijkt me.

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @Robmallens en een warm welkom op de Community,

Wat onzettend vervelend dat jouw Mediabox Next de laatste tijd zoveel lawaai maakt! Het is daarom goed dat je d.m.v. dit topic aan de bel trekt. Wat @KBX458 hier aangeeft kan ik beamen, de Mediabox Next is normaliter vrijwel geruisloos. Het ratelende geluid is dan ook verre van normaal. Om die reden heb ik dan ook gelijk kosteloos een nieuwe Mediabox Next opgestuurd. Binnen 3 a 4 werkdagen ontvang je de nieuwe Mediabox Next in huis. Het defecte apparaat ontvangen wij graag retour op onderstaande retouradres.

 

XPO/Ziggo 
Antwoordnummer 1070
5800 Venray 

Let op: bewaar het afgiftebewijs wat je krijgt bij het retourneren v.d. oude Mediabox goed. Dit is het bewijs dat je het oude apparat teruggestuurd hebt. Tip: maak hiervan een foto met je smartphone.

Laat je onder dit topic weten wat je bevindingen zijn met de nieuwe Next?

0 Kudos
Ga naar reactie