1
Vraag
2
Reacties
Vibram Barefoot

Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes

Love Nature kanaal 205: Tel Sell tussendoor?

Goedemorgen,  kreeg vanochtend keurig netjes Love Nature kan. 205, na ca 5 min. Krijg ik plotseling ``Tell Sell`` die reclame zender, en is Love Nature verdwenen. Mijn vraag: zend het kanaal alleen `s avonds uit, of is het verplaatst naar een ander kanaal. En Ja, heb het hele protocol al doorlopen, zoals kabels, AOP, gereset enz. daar ligt het niet aan, overige kanalen in mijn pakket werken prima. Een storing misschien?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

But wait, there's more!!

 

Het is geen fout en er wordt inderdaad nu elke ochtend een blok Tel Sell / Mediashop uitgezonden door Love Nature. De gids is inmiddels geüpdatet.

Bekijk in context

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi all,

 

Er worden inderdaad plotseling blokken Tel Sell uitgezonden op Love Nature, ik heb één en ander terug gekeken en het lijkt een dagelijks terugkerend blok tussen 08:10 en 09:00 te zijn. Als ik andere uitzendingen over het hoofd zie, hoor ik het graag.

 

Ik ga uitzoeken of dit bewust is (en de EPG aangepast moet worden) of dat er iets anders aan de hand is. Wordt vervolgd!

14 Reacties 14
franske1958

Level 7
  • 161Posts
  • 5Oplossingen
  • 80Likes

Net gekeken. Heb hier gewoon Love Nature. Ik kijk hier via een Humax 5300C en als ik op de knop "guide" druk zie ik de lijst van programma's  en als ik op de knop "! " druk zie ik een omschrijving van het programma wat er nu bezig is. Dus als U weer een keer "Tell Sell"  ziet. Druk dan eens op een van deze knoppen om te zien welk programma er nu bezig is.   Of op deze zender de programma's ook worden onderbroken voor reclames is mij niet bekend, maar mogelijk dat dit de oorzaak was.

 

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Hier op de next ook gewoon love nature tot nu toe. Ik weet dat kanaal  250 idd ^%#× zo'n verschrikkelijke tommy tv zit . Zelfde cijfertjes 205 love nature 250 tommy..

Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

@robbo  schreef:

Hier op de next ook gewoon love nature tot nu toe. Ik weet dat kanaal  250 idd ^%#× zo'n verschrikkelijke tommy tv zit . Zelfde cijfertjes 205 love nature 250 tommy..


Mistikje op de AB ?   😉 

Vibram Barefoot
Topicstarter
Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes

Ja, de programma`s worden wel onderbroken door reclames.

jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 169Likes

Love Nature HD (205)

2 oktober 2022, 08:10-09:10, Natuurbeschermers, S 2 A 4 - Operatie neushoorn

-> 58 minuten TelSell

Replay is mogelijk, op de Mediabox Next in 4K, en met Ziggo GO.

 

Op TV is de titel in het Engels: Guardians of the Wild

In heel Afrika is 97% van de zwarte neushoorns om hun hoorns gedood. 

In 1997 werd de soort in Zambia officieel als uitgestorven verklaard. 

Maar dankzij een ambitieus plan zijn ze er weer. Stropen gebeurt nog steeds.

Dafmay

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier sinds vandaag na de update naar 4.42 ook opeens Tell Sell op het Love Nature kanaal. Dit terwijl de programmagids gewoon Love Nature uitzendingen weergeeft. Vreemd…

Dafmay

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vanaf ongeveer 9u vanochtend weer Love Nature uitzendingen. Wellicht toch tell sell ‘s nachts. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi all,

 

Er worden inderdaad plotseling blokken Tel Sell uitgezonden op Love Nature, ik heb één en ander terug gekeken en het lijkt een dagelijks terugkerend blok tussen 08:10 en 09:00 te zijn. Als ik andere uitzendingen over het hoofd zie, hoor ik het graag.

 

Ik ga uitzoeken of dit bewust is (en de EPG aangepast moet worden) of dat er iets anders aan de hand is. Wordt vervolgd!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

But wait, there's more!!

 

Het is geen fout en er wordt inderdaad nu elke ochtend een blok Tel Sell / Mediashop uitgezonden door Love Nature. De gids is inmiddels geüpdatet.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Joepie!!!!!!!!!!!! Tell Sell in 4k.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Blijkbaar is de gids nog niet aangepast.

 

Screenshot_20221211-095713_Chrome.jpg

Blijkbaar is dit iets via de providers via TVgids.nl zie ik ook geen reclame blok genoemd.

Screenshot_20221211-100504_Chrome.jpg

Kijk ik in de gids bij mijn provider staat dat reclame blok er wel.

Screenshot_20221211-095947_Chrome.jpg

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@RoWi.  schreef:

Blijkbaar is de gids nog niet aangepast.....


Ach .... het is ook nog 'maar' ruim 2 maand geleden dat Ziggo erachter kwam, dat er een reclame blok werd uitgezonden. Dus ....

jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 169Likes

t/m 31 oktober 2022:

Love Nature  : 8:10  1:00  : Mediashop

Homeshoppingprogramma waarin de kijker een verscheidenheid aan producten kan aanschaffen.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@jenson  schreef:

t/m 31 oktober 2022:

Love Nature  : 8:10  1:00  : Mediashop

Homeshoppingprogramma waarin de kijker een verscheidenheid aan producten kan aanschaffen.


@jenson hiermee bedoel je dat dit in de gids tot 31 oktober werdt aangegeven?

 

Kijk ik bij de programmering van Love Nature zelf wordt duidelijk dat dit iets specifieks via de Nederlandse providers is.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic