1
Vraag
2
Reacties
Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

Love Nature in standaard TV pakket

Nu de mediabox Next beschikbaar is voor zowel de TV Max als TV Compleet, waarom stelt Ziggo Love Nature niet beschikbaar in het standaard TV pakket zodat ook de TV Compleet abonnees met een Mediabox Next eens niet alleen maar 4K sport kunnen bekijken, maar ook 4K natuur uitzendingen. Als niet of weinig sport liefhebber is 4K dan behoorlijk karig op Ziggo.

De in Next ingebouwde Youtube app met die constante hinderlijke reclame is ook niet alles.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

Ik beschouw het ook als een verzoek…..als het niks wordt…..Life Goes On 

Bekijk in context

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

We nemen je verzoek zeker mee @Buurman! Helaas kan ik zoals @Steefb al aangeeft, hier geen invloed op uitoefenen. 

Bekijk in context

18 Reacties 18
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"waarom stelt Ziggo Love Nature niet beschikbaar in het standaard TV pakket"

 

Omdat dit kanaal onder Movies en Series XL valt, het zal het kostenplaatje zijn waarom dit kanaal daaronder valt.

Maar wie weet wat de toekomst brengt.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Sport althans sport op kanaal 14 is een sigaar uit eigen doos, zoals genoemd gelden voor Love Nature andere afspraken. Ook de HD variant hiervan zit niet in het Basispakket.

 Naar verluidt zijn diverse On demand titels ook UHD het is dus niet beperkt tot kanaal 14 en evenementen kanaal 999. Het aantal TV kanalen is inderdaad karig te noemen, er zijn gewoonweg nog geen/weinig UHD kanalen die zich op de Nederlandse markt richten. Ik ken er twee naast Love Nature beiden niet echt de moeite, dat is persoonlijk.

 

https://www.ziggo.nl/televisie/4k-tv

 

Gertjan Woudenb

Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

Ik zou Insight 4K en Xite 4K graag zien bij Ziggo. Maar een zender toevoegen waar mensen blij mee zouden zijn is nou niet bepaald de sterkste kant van Ziggo. Dus ik denk dat het eerder gebeurt dat Feyenoord kampioen wordt dan dat Ziggo een zender toevoegt.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Gertjan Woudenb zou je daar ook naar gaan kijken? Xite is een constante herhaling van dezelfde muziek clips niet echt veel méér waarde, maar dat is zoals ik al schreef puur persoonlijk. Insight is ook niet een zender die mij aanspreekt. Dat geschreven hebbende zou het geen kwaad kunnen als deze ook worden opgenomen in het aanbod.

Gertjan Woudenb

Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

@RoWi. Insight 4K zou ik zeker naar kijken. Ik kijk graag naar documentaires en hiervan zijn er regelmatig interessante te zien op Insight 4K. Discovery vind ik echt niet meer wat het geweest is op dat gebied. Ik verblijf regelmatig bij een KPN klant en dan kijk ik zeker regelmatig naar Insight HD. 

 

Xite4K zou ik inderdaad minder vaak naar kijken maar maar voor het mooie plaatje zou ik deze zeker af en toe op zetten.

ziggpiet

Level 8
  • 214Posts
  • 7Oplossingen
  • 63Likes

inderdaad bert er zijn wel 4k zenders

love nature 4k

travel xp 4k 

insight 4k hdr hlg

ziggo sport4k

nasa 4k

fashion tv 4k

wel jammer eigenlijk dat 4k qua hd zenders over het algemeen veel minder is dan aantal hd zenders komt vast wel 4k is duur en heeft veel geld gekost om alles van sd naar hd te krijgen en aantal ook nog met dolby surround

dat maakt de stap lastiger voor zenders

 

Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@Buurman ik ben het met je eens. Ziggo is de enige provider  waarbij Love Nature niet in het basispakket zit. 

Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

Het gaat mij niet om het Movie en Series XL pakket en de daarin aanwezige 4K zenders, want ik heb geen behoefte aan een duurdere uitbreiding van mijn TV pakket. 

Ik heb het Internet/TV Compleet pakket met de Next en als je  zoals mij geen sportliefhebber bent dan is er verder geen 4K keuze mogelijkheid.  Ik vraag / adviseer om enkel een extra 4K zender toe te voegen aan het  TV compleet pakket.   Ik weet dat er via de Youtube app  op de Next of Smart TV ook veel 4K te bekijken is, maar daar gaat het mij niet om. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat is niet helemaal waar, Love Nature UHD waar de topic starter het over heeft zit ook bij KPN niet in het basispakket, daarvoor moet je a 2,50 p/m het 4K pakket activeren.

 

Bij Ziggo moet je TV Max afnemen, of TV Compleet aanvullen met het Movies en Series XL pakket.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Buurman enkel Love Nature is in UHD beschikbaar in dat iets duurdere pakket meer niet. Ziggo heeft gewoonweg maar 2 kanalen in UHD. Waarvan 1 niet eens die term waardig is gezien het aanbod wat echt UHD is.

 

Het is een prima verzoek of er iets mee gebeurt is een tweede. 

Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@RoWi. Dat is nog een verschil he. Of je nou 2,50 pm extra moet betalen of dat je TV max moet nemen of tv compleet moet aanvullen met movies en series xl.

Gertjan Woudenb

Level 9
  • 251Posts
  • 1Oplossingen
  • 104Likes

Love Nature in het basispakket kun je wel vergeten bij Ziggo. Bij Ziggo is het veel belangrijker dat ze ergens geld mee denken te kunnen verdienen dan dat ze iets voor de klanten kunnen doen. Kijk maar naar de verwaarlozing van het zenderaanbod de laatste jaren. De enige zender die we er bijgekregen hebben de afgelopen jaren is een shopping kanaal dat Ziggo betaalt om door gegeven te worden.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Kartal72 als we het over kosten hebben verliest Ziggo het bijna altijd, dat is voor een ander topic.

Aan de andere kant €2,50 voor slechts 3 kanalen of € 11,95 voor 40 kanalen en het ondemand aanbod.

 

Ik vind het een goed voorstel, van mij mag dat kanaal ook in de basis. De realist in mij ziet het niet gebeuren.

Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@RoWi het zou wel fijn zijn als Ziggo Love Nature in het basispakket zou opnemen. Tenslotte betalen we veel voor een abonnement.

Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

Ik wacht verder maar af of er op mijn verzoek na het weekend enig reactie van Ziggo komt.

Niet geschoten is altijd mis 😉 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ik heb niet het idee dat een van de ziggo medewerkers die hier actief zijn daar enige invloed op kan uitoefenen.

Als je al een reactie krijgt zal het iets in de trant van ''Wij zullen dit verzoek doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling'' zijn

Buurman
Topicstarter
Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

Ik beschouw het ook als een verzoek…..als het niks wordt…..Life Goes On 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

We nemen je verzoek zeker mee @Buurman! Helaas kan ik zoals @Steefb al aangeeft, hier geen invloed op uitoefenen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic