1
Vraag
2
Reageer en help mee
rick70

Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes

Love Nature HD toegevoegd aan Movies & Series XL per 1 februari.

Per 1 februari wordt de tv-zender Love Nature HD toegevoegd aan het pakket Movies & Series XL (kanaal 205).
De zender biedt een schat aan natuurseries en -documentaires. Beleef de schoonheid en complexiteit van de natuur.

Bron (Ziggo): https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/zenderwijzigingen/
27 Reacties 27
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
edit van mijn vorige bericht: een paar uur later, net zoals nu, zijn het weer dvb ondertitels....
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
De beeldkwaliteit/lettertype van de ondertiteling is nu veel beter. Voor de rest is het nog niet goed zoals beschreven door youriy.

De ondertiteling werkt ook nog steeds niet op een Philips tv (tv via CI Plus module) van 2011. Andere zenders met dvb ondertiteling kan de Philips tv wel weergeven alleen niet op Love Nature HD. Wel op een Samsung tv (tv via CI Plus module) en Humax 5100 decoders.
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes
Betreffende de ondertitels.
De verdwenen laatste letter(s) van een regel lijkt opgelost. Ik zie het tenminste niet meer.
Ik vond de timing niet correct in de zin van dat de ondertiteling te vroeg in beeld kwam en ook vaak te kort. Nu vind ik de ondertiteling een fractie te laat in beeld komen, de tijdsduur is wel beter geworden.
edit: zojuist begint het volgende programma en nu zie ik weer de timingfouten zoals hierboven beschreven, het verschilt dus per programma.
Het probleem van de ontbrekende ondertitelregels is er nog steeds.

Wel hele mooie plaatjes.
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
Nog niet opgelost.

De ondertiteling werkt nog steeds niet op een Philips tv (met CI Plus module) model 2011. Andere zenders met dvb ondertiteling kan de Philips tv wel weergeven alleen niet op Love Nature HD. Wel op een Samsung tv (met CI Plus module) en Humax 5100 decoders.

De EPG van Love Nature HD geeft sinds kort geen programma informatie meer.
rick70
Topicstarter
Level 10
  • 448Posts
  • 19Oplossingen
  • 212Likes
De ondertiteling van Love Nature HD werkt inmiddels ook op een ouder model tv zoals een Philips tv uit 2011.

De EPG op Love Nature HD geeft sinds een aantal dagen weer programma informatie.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Mark Ziggo ik kan je geen bericht sturen, maar klopt het dat Love Nature ook gewoon op de Humax 5300c werkt.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Love Nature kan op elk mogelijk apparaat bekeken worden als je Movies & Series XL hebt, op kanaal 205.
Ook alle Humax apparaten met een smartcard.

Behalve op de Digitale ontvanger die ter vervanging is van analoog naar digitaal en een TV of mediabox waar je alleen DVB-C Free To Air zenders op ontvangt.

Zie Zenderoverzicht
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Er werd mij verteld alleen voor de Next, denk dat ik het verkeerd heb begrepen. Dank je Bert ???
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic