1
Vraag
2
Reacties
Pieter Verhoeve

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Lokale zenders op next

Op de horizon box zijn de radiozenders te vinden op de 800 en 900 (lokale zenders) kanalen. Op de next box werken de 800 en 900 kanalen echter niet. Op de next box werkt het zoeken van de "reguliere" zenders prima via het microfoontje. Dat geldt echter niet voor de lokale zenders. In mijn geval; BO (bollenstreek omroep) staat op kanaal 918 (horizon) maar via next kan ik 'm niet oproepen.
Hoe kan ik dat oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Ik ben bang dat dat niet gaat komen, dat was op de andere mediaboxen ook niet, als ik me dat goed herinner, hoop ik.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Kijk eens bij de app Radio?

Mocht je die niet weten te vinden: Druk op huisje en onderin rechts zie de radio app.
Ga met de pijltjes toets helemaal naar beneden, hier staan de lokale omroepen.
Pieter Verhoeve
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Had ik al gedaan. Er staan helemaal onderaan het overzicht 5 lokale zenders. Maar ik kan geen info ophalen om welke zenders het gaat.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Ik ben bang dat dat niet gaat komen, dat was op de andere mediaboxen ook niet, als ik me dat goed herinner, hoop ik.
wewanl

Level 16
  • 2305Posts
  • 23Oplossingen
  • 855Likes

Nu de vrije hardware keuze verplicht is volgens de wet, moet Ziggo dan niet snel zorgen dat alle lokale zenders die in dvb-c worden doorgegeven op de kabel ook zichtbaar zijn op de Next? 

Ik heb in Krimpen aan den IJssel meer dan tien lokale televisie zenders op de kabel van Ziggo. 
Op de Mediabox Next helemaal niets! 

Dat verschil is met de vrije hardware keuze ontoelaatbaar volgens mij. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic