NPO lanceert op 1 december de nieuwe NPO app
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag,
Vandaag heb ik ziggo gebeld omdat ik op kanaal 42 RTVeen (Regio stadskanaal) een zwart beeld krijg. Dit duurt al ongeveer een week. Ziggo eerste lijn klantenservice kan de storing niet oplossen of is niet op de hoogte van een probleem op dit gebied. Alle controles aan mijn kant en door ziggo waren oke.
Heeft iemand een advies hoe dit weer werkend te krijgen is?
Ik zie alleen een zwart beeld (dit is overigens op een ziggo mediabox next en een ci+ module met smartcard gecheckt, inclusief fabrieksreset, zenders opnieuw zoeken en een kanaal verversing via het ziggo netwerk.
Kortom wie heeft advies?
Hartelijk dank alvast voor de hulp!.
Opgelost! Ga naar oplossing.
EDIT: antwoord te lezen in de gegeven link.
Sinds vandaag zijn in mijn omgeving, alle lokale zenders weer te zien bij Ziggo. Zowel op de Mediabox Next als via de kabeltuner.
Is het bij jou ook al opgelost, HarryIns?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Op 1 december lanceert NPO de nieuwe NPO app en vervangt hiermee de huidige app. Hierdoor is het niet meer mogelijk om de NPO app te gebruiken op de Mediabox XL. De nieuwe app is vanaf 1 december wel ...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.