Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Be rt wrote:
Mogelijke oplossing en om uit te sluiten dat dit de oorzaak is:
De Mediabox XL aan.
Ga naar Mijn Ziggo -> Producten -> scroll naar beneden tot je de Mediabox XL ziet staan.
Klik op Zenders en pincode herstellen en hierna onder Zenderaanbod ophalen op Opnieuw ophalen.
Kijk na 15 minuten of er meer lokale zenders te zien zijn.
Door van 30 tot 50 te zappen zou je er een aantal tegen moeten komen. elwinvangestel
Lycke Ziggo wrote:
Hey @elwinvangestel. Welkom hier. Top dat je de Community gevonden hebt om je vraag te stellen.
Voordat ik zaken ga stellen die niet kloppen; om welke zenders gaat het precies?
En kan je hierbij ook aangeven of je op alle kanalen van 30 tm 50 wel iets ziet, of zitten hier gaten tussen?
Heel eerlijk; ik heb me zelf nooit zo verdiept in de lokale en regionale omroepen, maar ga uiteraard voor je op onderzoek uit!
Be rt wrote:
Op mijn Mediabox XL op 30 Omroep Brabant, omhoog zappen wordt 40.
Dan begint het bij 40 en ik kan per zender doorzappen tot en met 50.
Van 40 tot en met 45 zitten lokale zenders, 46 ‘deze lokale omroep wordt in jouw gemeente niet doorgegeven’ en 47 48 49 een 2010 code.
Maar, ik zit wel in Brabant, maar in oud Ziggo gebied, ik denk te begrijpen dat jij in oud UPC gebied zit?
Daar kunnen ook nog wel wat verschillen uitkomen, ben benieuwd wat Lycke kan vinden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.