WIEL PETERS
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Lokale omroep bij naam noemen op nextbox

Waarom zie ik de naam van de lokale omroep wel op de cisco maar niet op de next box 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RikR
Raadgever
  • 148Reacties
  • 1Oplossingen
  • 43Likes

Ik ga er even vanuit dat je bedoelt dat je bedoelt dat de tv zenders tussen 31 en 50 allemaal “lokale omroep” heten en niet zoals op andere decoders netjes de eigen juiste naam hebben. Dit heb ik zelf ook al meermaals nagevraagd en het antwoordt was telkens dat de Next dit niet kan. Maar dat gaat er bij mij niet helemaal in. Als ik namelijk de Next een beetje gek maak door vaak heen en weer te scrollen door de zenders dan wordt hij wat traag en de zie je plots wel de naam van de lokale zenders voorbij flitsen, om kort daarna weer braaf naar “lokale omroep” om te springen. Met een beetje geluk heb ik het zojuist nog mooi op foto weten vast te leggen ook. Zie bijlage:

A4AAE578-15AB-4053-AA56-E1DD5E1C172A.jpeg

Bekijk in context

6 Reacties 6
RoWi.
Expert
Expert
  • 6316Reacties
  • 270Oplossingen
  • 1564Likes

Helaas worden zover ik weet enkel de regionale omroepen, door gegeven op de Next, de echte lokale omroepen niet.

Mogelijk bedoel je iets anders en zie je enkel het kanaal nummer niet de naam van de omroep.

WIEL PETERS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

nee op alle apparaten  cisco ci+ tv tuner staat in de epg de naam van de lokale omroep. Voormij (omroep Venlo) maar op de next staat bij alle omroepen  alleen Lokale Omroep dit is voor radio gebruik  moeilijk omdat de zendernummers niet vermeld worden.

RoWi.
Expert
Expert
  • 6316Reacties
  • 270Oplossingen
  • 1564Likes

De Next heeft enkel een Radio app, deze geeft de radio niet door zoals we gewend zijn.

WIEL PETERS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee rowi daar gaat het niet om het gaat alleen om de tekst die niet zichtbaar is op de next wel op al mijn andere apparaten  tv en radio

RoWi.
Expert
Expert
  • 6316Reacties
  • 270Oplossingen
  • 1564Likes

Dat zit in de EPG die door een extern bedrijf wordt geleverd.

RikR
Raadgever
  • 148Reacties
  • 1Oplossingen
  • 43Likes

Ik ga er even vanuit dat je bedoelt dat je bedoelt dat de tv zenders tussen 31 en 50 allemaal “lokale omroep” heten en niet zoals op andere decoders netjes de eigen juiste naam hebben. Dit heb ik zelf ook al meermaals nagevraagd en het antwoordt was telkens dat de Next dit niet kan. Maar dat gaat er bij mij niet helemaal in. Als ik namelijk de Next een beetje gek maak door vaak heen en weer te scrollen door de zenders dan wordt hij wat traag en de zie je plots wel de naam van de lokale zenders voorbij flitsen, om kort daarna weer braaf naar “lokale omroep” om te springen. Met een beetje geluk heb ik het zojuist nog mooi op foto weten vast te leggen ook. Zie bijlage:

A4AAE578-15AB-4053-AA56-E1DD5E1C172A.jpeg

Bekijk in context

Uitgelicht topic