Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
acoster wrote:
Op het gebruikersforum heeft iemand een goede beschrijving geplaatst:
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=497030&postcount=6
Allereerst moet je als apparaat een Samsung PVR kiezen ipv een Samsung DVR.
hanshand wrote:
Ik vind het al knap dat jullie dit deels werkend hebben. Ik heb een Harmony One en de SMT-G7400 Horizon box en er werkt helemaal niets als ik deze als apparaat toevoeg. Inleren van IR evenmin. Welk profiel uit de Logitech database hebben jullie gebruikt?
borry52 wrote:
Heb zelf de Harmony 785 en daar kun je onder "extra knoppen" reeksen toevoegen.
Ik doe dat zelf met internet radio om zenders op naam te kiezen.
Ik maak b.v. een knop "3FM" met de reeks A - 3 (daar staat hij op mijn Denon Receiver) .
Zo kun je voor de Horizon ook een reeks maken onder de knop "Gids" menu - pijl rechts - ok - ok.
Ik weet niet of alle Harmony's dit kunnen maar de meesten wel.
Patman_66 wrote:
Erg jammer dat Ziggo de Horizon SMT-G7401 niet verstrekt.
Die mediabox werkt met een volledige IR afstandsbediening, in tegenstelling tot de SMT-G7400 (RF + IR), en daarbij zouden alle Logitech Harmony gebruikers gebaat zijn!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.