Graag advies of en zo ja hoe beide apparaten met elkaar kunnen communiceren. Logitech laat het afweten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ronaldo - 2 Zoals Bert schrijft, dat kan niet. De Harmony is geeft een Infra Rood signaal wat de Next mini niet kan ontvangen (alleen Radio Frequency). Dat is ook de reden dat ik de 'grote' Next in de woonkamer heb, omdat ik ook de AV-Receiver er mee aan stuur, en de Next mini in de slaapkamer met mini's eigen AB.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat gaat niet lukken en Logitech stopt ook met de universele afstandsbedieningen.
Logitech stopt met productie van Harmony-afstandsbedieningen - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers
@Ronaldo - 2 Zoals Bert schrijft, dat kan niet. De Harmony is geeft een Infra Rood signaal wat de Next mini niet kan ontvangen (alleen Radio Frequency). Dat is ook de reden dat ik de 'grote' Next in de woonkamer heb, omdat ik ook de AV-Receiver er mee aan stuur, en de Next mini in de slaapkamer met mini's eigen AB.
Mannen, bedankt voor de snelle afdoende, maar helaas teleurstellende reactie!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.