1
Vraag
2
Reacties
Rieand

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Loewe TV+ingebouwde recorder

Kan de universele Ziggo afstandsbediening  de  afstandsbediening van loewe geheel vervangen? 

Ik krijg het nog voorelkaar. 

De aansluiting aan de Humax 5200C lukt goed, de verbinding met de loewe tv lijkt volgens de instelling op het meegeleverde aanwijzing goed te gaan

Maar als ik op tv bijv. van 1 naar 2 ga, wordt meteen de humax ingeschakeld. Ook de loewe recorder en

onder andere epg  zijn niet bereikbaar.

Wie weet of het wel kan, of wat ik fout doe?

                                                                               Andries

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

De afstandsbediening van een Ziggo mediabox kunt u koppelen aan een TV. Dan kunt u daarmee de basishandelingen aan/uit en volume mee regelen. Verder kunt u alle functies van de mediabox, zoals opnemen en weergeven, gebruiken. Als uw TV extra functies heeft zoals een ingebouwde recorder verwacht ik niet dat u die met die afstandsbediening kunt activeren. 

Als u toch met één afstandsbediening wilt werken en uw TV heeft een CI+slot, gebruik dan een CI+-module en smartcard en de afstandsbediening van de TV.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Zit er een knop op de afstandsbediening waar PVR en TV op staat?

Dan zou je moeten kunnen wisselen tussen die 2 voor de bediening.

Rieand
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er zit een aan/uit knop voor de Humax en een waarmee ik de Loewe kan aan zetten. Met alleen de Loewe aan, werkt niet een van de andere knoppen, voor de bediening voor wat dan ook op de Loewe.

Daar kan ik alleen terecht met de loewe afstands bediening

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je geen Humax afstandsbediening meer in huis?

Daar zitten de knoppen PVR en TV op en kun je kiezen welke apparaat de AB moet bedienen.

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

De afstandsbediening van een Ziggo mediabox kunt u koppelen aan een TV. Dan kunt u daarmee de basishandelingen aan/uit en volume mee regelen. Verder kunt u alle functies van de mediabox, zoals opnemen en weergeven, gebruiken. Als uw TV extra functies heeft zoals een ingebouwde recorder verwacht ik niet dat u die met die afstandsbediening kunt activeren. 

Als u toch met één afstandsbediening wilt werken en uw TV heeft een CI+slot, gebruik dan een CI+-module en smartcard en de afstandsbediening van de TV.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Rieand . Welkom hier! 

Ben je verder gekomen met je informatie en antwoorden die hier gegeven zijn? 🙂 

Rieand
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Allen bedankt voor de reacties.

Na deze reacties heb ik besloten om voor de bediening in hoofdzakelijk de nieuwe universele afstandsbediening te gebruiken.

Dan heb heb ik de meeste functie´s in een. Alleen voor opnemen en later kijken van bijv. films, heb ik dan nog de loewe bediening nodig. 

Met vr. groet,

                         Andries. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic