1
Vraag
2
Reacties
murdock

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Live TV in NPO app

Ik heb de NPO app op mijn Next, maar ik kan geen live streams bekijken (vooral NOS sport live streams). Op deze Ziggo pagina staat dat alles van NPO in de app beschikbaar zou moeten zijn:

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/apps/npo-app

Hoe kan ik de NPO / NOS live streams bekijken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Karel.

Level 15
Expert
  • 1124Posts
  • 122Oplossingen
  • 681Likes

De NPOstart app op de Next is een uitgeklede versie van de NPO app op TV’s, computers, tablets en smartphones. Zo zijn de Live NPO 1,2,3,1extra,2extra,Politiek&Nieuws kanalen uit de app verwijderd en moet je bij Ziggo voor NPO1extra en NPO2extra een apart aanvullend pakket afsluiten om die op je Next te kunnen zien. Die kanalen zijn dus wel te zien door de NPOstart app op een ander apparaat dan de next te gebruiken.

De NPOstart app kan je op drie manieren bekijken door niet in te loggen of met een gratis account in te loggen, dan is alles in SD kwaliteit. Of door een NPOplus abonnement af te sluiten en als je daarmee inlogt is de content in HD kwaliteit.

Er bestaat ook nog een NOS app (niet op de Next) te downloaden uit de app stores, die bevat nieuws en sport live streams.

En er bestaat ook nog een NOS teletekst app, ook niet beschikbaar op de Next.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20770Posts
  • 954Oplossingen
  • 6434Likes

Je zou op de NPO App gewoon Live Streams moeten kijken, ik kan NOS Studio Sport kijken en Journaal maar sommige live streams zullen door rechten niet te streamen zijn. Maar het meeste wat ik nu zie kan ik gewoon bekijken en terug kijken. Live stream nu heb ik niet. Ik denk dat dit alleen geldig is op het kanaal zelf van de NPO en NOS

Karel.

Level 15
Expert
  • 1124Posts
  • 122Oplossingen
  • 681Likes

De NPOstart app op de Next is een uitgeklede versie van de NPO app op TV’s, computers, tablets en smartphones. Zo zijn de Live NPO 1,2,3,1extra,2extra,Politiek&Nieuws kanalen uit de app verwijderd en moet je bij Ziggo voor NPO1extra en NPO2extra een apart aanvullend pakket afsluiten om die op je Next te kunnen zien. Die kanalen zijn dus wel te zien door de NPOstart app op een ander apparaat dan de next te gebruiken.

De NPOstart app kan je op drie manieren bekijken door niet in te loggen of met een gratis account in te loggen, dan is alles in SD kwaliteit. Of door een NPOplus abonnement af te sluiten en als je daarmee inlogt is de content in HD kwaliteit.

Er bestaat ook nog een NOS app (niet op de Next) te downloaden uit de app stores, die bevat nieuws en sport live streams.

En er bestaat ook nog een NOS teletekst app, ook niet beschikbaar op de Next.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic