1
Vraag
2
Reacties
michel1224

Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Leveringen afstandsbediening

Beste Ziggo medewerkers,

 

Ik heb vernomen dat a.s. dinsdag in heel zuid-Limburg 5.000 afstandsbedieningen worden geleverd via de post aan klanten.

Bij welke mediaboxen worden deze vervangen aangezien ik op de site niks hierover kan vinden.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21921Likes

Als dat zo is, dan gok ik op de vervanging van de oude Mediabox XL afstandsbediening voor de voice variant.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@michel1224 ik ben geen Ziggo-medewerker maar wèl nieuwsgierig van wie je dit bericht het vernomen?

michel1224
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

@Wim C.  Ik werk ook bij de post en zag het in de mailing.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21921Likes

Als dat zo is, dan gok ik op de vervanging van de oude Mediabox XL afstandsbediening voor de voice variant.

michel1224
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Zou inderdaad kunnen.  Wel apart dat het op 1 dag zo'n grote getale wordt verzonden.  Gelukkig in de wijk die ik loop dinsdag hebben ze normale brievenbussen. Maar er zijn genoeg te smalle bussen en veel schrijfwerk voor de collega's bij wie het niet in de bus past en de mensen niet thuis zijn 😛

Gio2903

Level 17
  • 3124Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

kan hier niks over vinden, maar gok dat Bert gelijk heeft

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Gio2903 dat is niet eens een gok; ga er maar vanuit dat @Bert altijd gelijk heeft.

michel1224
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

@Wim C.    Voor 95 % heeft hij de juiste antwoorden (hou de marge ff wat lager 😛 ). Wat mij betreft mag @Bert voor vast in dienst als Ziggo medewerker. Super dat hij zo snel reageert en probeert mensen te helpen waar kan.  Waar ik kan probeer ik het ook maar door mijn werk in bezorging van media en werk in de media wordt het soms lastig.  En meestal is hij me te snel af hihi. 

michel1224
Topicstarter
Level 4
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Had ze vandaag niet in mijn wijk maar collega's wel en pakketje zag er inderdaad uit als de Next AB's.  Dan is dit mysterie voor mij ook opgelost 😀

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic