Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
N.N. wrote:
Heeft Ziggo wel of geen serieuze plannen om interactief CI+ in fUPC-regio aan te gaan bieden, of is dat überhaupt niet aan de orde en ook niet te verwachten?
Er zijn veel vragen over binnen dit forum en vaak onduidelijke antwoorden van de Ziggo-helpdesk.
Dus graag duidelijkheid!
whisky88 wrote:
ik heb alweer een tijdje een Horizon Box, ik ben er blij mee maar heb nog steeds klachten. ik heb al 3 of 4 keer een monteur gehad. regelmatig valt het geluid weg even op andere zender geluid weer terug.
teletekst valt de hele dag weg en komt weer terug. regelmatig geen beweging in de Horizon box vast dus weer uit en weer aan of stroom eraf. dit heb ik al de hele tijd. ik heb nog een horizonbox UPC. volgens monteur legt het daar niet aan. beeld is goed. alleen de box doet raar ook haperend beeld interactief of gewone tv haperend beeld. hij doet het in ieder geval nooit de hele dag goed. altijd probleempjes. aan monteur gevraagd of een andere horizon box zo een ziggo horizon box. monteur zegt daar ligt het niet aan. Maar ik blijf die klachten houden !!!! Zijn er meer mensen die hier last van hebben. ? van deze specifieke problemen. ???? groetjes John Dierx
a.deraad1 wrote:ik kan me volledig aansluiten bij dit verhaal. Wij hebben hetzelfde probleem echter hebben we geen upc horizon box maar van ziggo dus daar kan het niet aan liggen.whisky88 wrote:
ik heb alweer een tijdje een Horizon Box, ik ben er blij mee maar heb nog steeds klachten. ik heb al 3 of 4 keer een monteur gehad. regelmatig valt het geluid weg even op andere zender geluid weer terug.
teletekst valt de hele dag weg en komt weer terug. regelmatig geen beweging in de Horizon box vast dus weer uit en weer aan of stroom eraf. dit heb ik al de hele tijd. ik heb nog een horizonbox UPC. volgens monteur legt het daar niet aan. beeld is goed. alleen de box doet raar ook haperend beeld interactief of gewone tv haperend beeld. hij doet het in ieder geval nooit de hele dag goed. altijd probleempjes. aan monteur gevraagd of een andere horizon box zo een ziggo horizon box. monteur zegt daar ligt het niet aan. Maar ik blijf die klachten houden !!!! Zijn er meer mensen die hier last van hebben. ? van deze specifieke problemen. ???? groetjes John Dierx
Math73 wrote:
Oeps foutje.... ik bedoelde ingestelde opnames die verdwijnen! Had ik laatst ook weer. Gelukkig nog tijdig gemerkt en met replay tv terug gehaald en met een externe dvd recorder opgenomen. Bewerkt en op dvd gebrand. Zorg er eens voor dat je opnames kunt bewerken op de mediabox (reclame eruit knippen) en naar een externe blue ray brander kunt branden!!!!!!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.