Kirsty Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 139Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes

Lees hier de antwoorden terug van het 'Televisie & Apps' Vragenuurtje

Aan wie anders dan onze productexperts zou jij je vraag over onze televisieproducten & apps het beste kunnen stellen? Nou, dat dachten wij ook! Daarom schuiven onze Product Managers aan tijdens het Vragenuurtje ‘Televisie & Apps’.

Welke producten zijn dat dan?
Wil jij meer weten over bijvoorbeeld je mediabox, Ziggo Replay, de tv gids of On Demand? Of heb je juist een vraag over Ziggo GO of de apps op je mediabox?

Stel ‘m alvast hieronder.

Onze Product Managers beantwoorden je vraag tijdens het online vragenuurtje op 16 mei, van 19.00 uur tot 20.00 uur. Ze zitten live voor je klaar! Vergeet je niet je alarm te zetten zodat je dan ook online bent?

Even voor de duidelijkheid…
Over de toekomst van onze producten en diensten kunnen de Product Managers niet veel zeggen, behalve dat er continue gewerkt wordt aan vernieuwing en verbetering. Het heeft dus niet zoveel zin om bijvoorbeeld vragen te stellen over welke nieuwe tv-diensten we binnenkort gaan lanceren. Wel zijn de Product Managers erg geïnteresseerd in jullie ideeën en feedback rondom onze producten en welke ontwikkelingen jullie zouden waarderen. Hierover gaan ze graag met je in gesprek tijdens het Vragenuurtje.

**Om verwarring te voorkomen is het handig dat jullie, de leden, geen antwoord geven maar de Product Managers :)**
200 Reacties 200
johanpater1978

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb naar alle tevredenheid al weer enkele jaren internet+tv+bellen van Ziggo.

Voordat ik bij Ziggo kwam, had ik KPN waarbij ik de telefoon automatisch kon laten doorschakelen na een x-aantal keren overgaan. Bij Ziggo kan je de telefoon wel doorschakelen, maar dan gaat hij direct door.
Zouden jullie die optie mogelijk willen maken? Bijv. na 4 of 5x overgaan.

Alvast bedankt!
Zonnetjeinhuis

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo Experts,

De Ziggo Go werkt super op mijn iPhone en iPad, kunnen jullie deze brilliante app ook uitbrengen voor de AppleTV?

#durftevragen
barrystaes

Level 1
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Toen ik de horizon nam was dat omdat die sneller zou zijn. Nou dat bleek dus niet het geval, zappen naar 10 zenders verder kost bijna 1 seconde per zender. En in die tijd staat de tekst niet in beeld, die juist daarvoor bij hetzelfde zender/programma blokje wel getekend was.

We leven in 2017. In 1990 was zappen al sneller dan dit. Geen wachten tot een decoder die 8 zenders ertussen die je niet hoeft te zien heeft ontfrutselt. en intussen grijze pagina's met ontbrekende teksten toont.

Mijn vraag is dus, gaan jullie hier nu echt eens beter op letten? En niet alleen beloven he, ik trap er niet nog eens in. Want dit is gewoon zo frustrerend traag, ik start liever Netflix op een Chromecast TV dan dat ik op een Horizon menu ga zitten wachten. Kijk naar Netflix.

EN ik sluit me aan bij wat Jonathan-458 vraagt.
CescoAiel

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
tommasso wrote:
Waarom ondersteunt horixon Tv silverlight niet meer op de meeste browsers zoals Chrome, safari en Mozilla Firefox ?
Ik kan op mijn oudere Windows laptop geen horizontv meer kijken.
Wel wordt al maanden na inloggen gemeld dat er "hard" gewerkt wordt aan een oplossing.
er is nog steeds geen oplossing.

Dat ligt aan de browsers... SilverLight is al jaren niet meer ondersteund, en omdat de providers (incl. Ziggo) er niets aan doen, hebben de browser-bouwers gewoon besloten die oude technologie niet meer te ondersteunen (mede omdat die een oude, onveilige inteface gebruikte) om overstap naar HTML5 te 'forceren', en dat zou ook de oplossing voor Ziggo moeten zijn: overstappen naar HTML5!
CescoAiel

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Zonnetjeinhuis wrote:
Hallo Experts,

De Ziggo Go werkt super op mijn iPhone en iPad, kunnen jullie deze brilliante app ook uitbrengen voor de AppleTV?

#durftevragen
En voor AndroidTV!!!
Peterj

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo experts, sinds de update in november 2016 van de horizon box zijn er problemen; haperend geluid, soms flitsen van andere zenders door het beeld heen. Het enige wat hielp was de netwerkkabel loskoppelen, maar dan kun je de box niet meer als accespoint gebruiken. Het probleem is volgens mij bij jullie bekend. Wanneer kunnen we een software update verwachten, die van de horizon box weer een volwaardig apparaat maakt?
biarritz

Level 5
  • 60Posts
  • 2Oplossingen
  • 18Likes
- Ik wil graag zien een goed werkend Ziggo Go app die werkt op Android TV's of Android-achtige media boxen, waarbij scaling en navigatie fatsoenlijk werken, zonder muis of touchpad te moeten gebruiken.
- Hierdoor dus de mogelijkheid om geen mediabox, horizonbox of iets dergelijks te moeten huren tegen woekerprijzen.
- De mogelijkheid om vooruit te spoelen bij Replay TV op alle zenders. Reclames zijn de meeste mensen meer dan beu. Dus geen meldingen als: deze optie wordt niet ondersteunt bij deze zender
- Verbetering van Mijn Ziggo website: inzicht in bel-geschiedenis, doorschakelen van nummer, instellen voicemail, doorsturen van voicemail berichten naar e-mail (even goed bij XS4ALL afkijken)
- Verbetering van het signaal. Al jaren heb ik zo nu en dan kleine korte onderbrekingen in het geluid. Bij muziekprogramma's duidelijk te merken. Met de Horizon box (die ik gelukkig heb terug gestuurd) was dit helemaal drama. Zowel storingen op beeld en geluid.
- Als Ziggo toch een Mediabox wil aanbieden moet deze foutloos werken, niet haperen of of crashen. Snelle tv-gids, laag stroomverbruik ook in stand-by. Abonnees niet misbruiken om slechte producten te moeten gebruiken en ongeteste firmware in de maag splitsen, zonder een goed alternatief (Ziggo Go app of kijk bijvoorbeeld eens naar zoiets als de Amazon Fire TV)
- Meer mogelijkheden om Router of mediabox te configureren. Niet alles dichttimmeren zodat meer ervaren gebruikers zaken zoals bijvoorbeeld DNS zelf kunnen instellen.
- Zorgen dat bij het bestellen van een product dit ook meteen functioneert zonder uren met de helpdesk te moeten bellen
- Zorgen dat de facturering direct klopt bij wijziging van producten. Niet dat pas na 3 maanden de factuur klopt en ondertussen allerlei hoge kosten voor zaken die niet gebruikt worden in rekening zijn gebracht.
- En nogmaals een goed werkende ZIGGO GO APP
CescoAiel

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Wanneer porteert Ziggo eindelijk de Ziggo Go Android App naar Android TV? Niet alle TVs staan automatisch bij een antenne kabel... 😉

En het heeft niets met TV of Apps te maken, maar wanneer komt Ziggo nou eindelijk eens naar deze eeuw, en geeft ons native IPv6? Bij XS4All heb ik al 10 jaar IPv6!... 😮
Sogree

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net zoals tommasso: Wanneer gaat Ziggo Chrome ondersteunen? Met 45% market share vele male groter als Edge of IE.

2e vraag: Waarom weigert de Horizon App content af te spelen op gerootte tablets? Er zijn vele content aanbieders waarbij dit géén restrictie is!

Samengevat: Wanneer gaat Ziggo met z'n tijd mee en zet het niet het belang van content protection voorop maar het gebruiksgemak van haar klanten?
Daniel Oosterhu

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Waarom is de software op de Horizon box na meer dan 5(!) jaar nog steeds zo belachelijk vol met bugs? Schamen de programmeurs bij Ziggo de ogen niet uit hun kop dat ze dat op de markt hebben gebracht en nooit hebben verbeterd?
ehofstede

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Zonnetjeinhuis wrote:
Hallo Experts,

De Ziggo Go werkt super op mijn iPhone en iPad, kunnen jullie deze brilliante app ook uitbrengen voor de AppleTV?

#durftevragen


Precies! Ik wil die Horizon ergenis helemaal niet, ik hoef ook niets op te nemen, ik kijk al heel weinig tv, voor mij is de app op de iPad prima, en nu stream ik het naar mijn Apple tv... maak ajb die app direct voor de Apple tv, dan heb ik een tv, versterker en Apple tv nodig en meer niet, zelfs geen coax kabel meer, heerlijk!
drakie

Level 1
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Laten we eerst de belachelijke prijsverhoging terug draaien. Dan mogen jullie wat doen aan de instabiele ziggo go app. Verder de horizon box. Tja echt slecht en traag apparaat, onmogelijk dit te verbeteren. Zoals je ziet zo'n fusie heeft niet echt geholpen. Rommelproducten van UPC. Interactieve tv met alleen maar oude meuk. Klanten lopen weg, ondanks het max kanaal. Blijkbaar kak je in als monopolist. Fusie met vodaphone, zit geen hond op te wachten, ik blijf lekker bij tmobile. Dus Ziggo Geen bedrijf om trots meer op te zijn. Dus vertel mij maar eens. ik ben benieuwd, wat jullie aan al jullie slechte producten gaan doen?
WvOostveen

Level 3
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
1) graag ondersteuning voor Chrome bij Ziggo Go. (Je zal maar een Chromebook hebben.)
2) Opnames afspelen van mediabox xl hapert heel veel. (bederft mijn kijkplezier volkomen.)
joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes
Movies en series pakket voor de connect play&start met mediabox 5300C of andere standaard box zodat, iedereen movies en serie kan kijken met het pakket. dan Small pakket en Medium Pakket zodat, iedereen kan genieten van Movies en series. en replay kan gebruiken op de standaard mediabox of samsung decoder
paulus1963

Level 1
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
als Ziggo alle problemen binnen redelijke termijn oplost die anderen hier opgeschreven hebben dan ben ik tevreden....Nu ben ik zeer ontevreden over: router, apps, ondersteuning....etc

...en maar blijven ontkennen dat er problemen zijn....welnee, ligt aan uw TV, PC, notebook, telefoon!! We hebben nooit van uw storing gehoord!! Ons niet bekend!! We zetten het door naar ons team van experts........
mbrwowaw

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
In Mijn Media - Mijn Opnamen van de Horizonbox blijven programma's staan terwijl de opname al is gewist. De titel blijft dus staan en krijg ik niet weg. Zo wordt de lijst in Mijn Opnamen ongewenst wel heel lang...
ehofstede

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
WiFi in alle modems die door Ziggo uitgegeven worden werkt gewoonweg belabberd, eigen router met WiFi functionaliteit achter je bridged ziggo modem werkt zoveel beter!
Los dat probleem eens op, of... voorheen kon je je modem direct in bridge laten zetten, nu wordt WiFi eerst uitgezet en dan moet je 24 uur later nog eens terugbellen om het modem daadwerkelijk in bridge mode te laten zetten... Dat is er niet echt klantvriendelijker op geworden!
Daarnaast heb ik ooit een poging gedaan om van de WiFi spots gebruik te maken, ook kansloos, want de helft van de apps op je telefoon doen het niet meer, via de wifispots wordt er een heleboel gefilterd, voor mij dus een onbruikbare dienst...
Jjoop

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Hoe kan ik Ziggo kijken op de camping zonder WiFi
ehofstede

Level 3
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Laat smtp verkeer over poort 25 gewoon door naar buiten, in mijn beleving is het zo achterhaald om het dicht te zetten, poorten 465 en 587 kunnen wel gewoon gebruikt worden...
Jjoop

Level 4
  • 38Posts
  • 0Oplossingen
  • 15Likes
Wanneer komt er een betere versie van de Horizon box ? De huidige reageert soms niet of bevriest.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic