Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
harryegdom wrote:
Na een tijdje wordt mijn mediabox xl automatisch uit geschakeld en tv,kan deze tijd ingesteld worden
Windval wrote:
Ik vind het raar dat ik die laatste update nog niet heb, tevens vind ik het nog steeds oervervelend die zwarte balk zo lang in beeld te hebben, 1 a 2 seconden is genoeg.
Masterbas wrote:
Waarom kan ik wel de ziggo go app op mijn laptop of windows tablet op start en dan bekijken via mijn aangesloten tv, maar als ik mij iPad of iPhone aansluit aan de tv dan kan het niet.
CescoAiel wrote:
En waarom is het zo moeilijk om - als ik moet inloggen om hier te reageren - mij terug te sturen naar waar ik vandaan kwam in plaats van de nutteloze Ziggo home-page?
Norm wrote:
Waarom kan ik Ziggo Golf wel in replay vooruitspoelen op TV, maar niet op Ziggo Go op tablet, telefoon of pc?
J. Bos wrote:
Al een paar weken (sinds 18 april - waren ook werkzaamheden tot 30 april) werkt replay tv niet meer op de laptop met de windows10 app
Quiby wrote:
Waarom kan je meerdere zenders met de ziggo app niet spoelen?
NumNum wrote:
Ben bijzonder benieuwd wanneer de storing met wifispots wordt opgelost.
Ik betaal (en vele andere gebruikers) al jaren voor een dienst die al jaren niet werkt.
Storing is bekend op het community forum onder https://community.ziggo.nl/wifispots-116/wifispots-geen-gebruikersnaam-wachtwoord-11459#post162843
Ik zou zeggen, fiks eerst dit eens voordat je andere dingen onderneemt.
En hoe gaan jullie al deze vragen in een uurtje kunnen beantwoorden? lol
Peter Horizon wrote:
Al een paar weken (sinds 18 april - waren ook werkzaamheden tot 30 april) werkt replay tv niet meer op de laptop met de windows10 app
mh35B wrote:
Wanneer wordt het mogelijk om een 2e Horizonbox op 1 adres / perceel met meerdere gescheiden bewoners aan te kunnen schaffen?
Veldhuis P. wrote:
Vandaar dat ik later een apart modem heb besteld. de Horizonbox - die ik nu nog alleen voor TV gebruik - geeft nog regelmatig haperend beeld.
tommasso wrote:
Waarom ondersteunt horixon Tv silverlight niet meer op de meeste browsers zoals Chrome, safari en Mozilla Firefox?
wijnands wrote:
Vorig jaar heb ik echt heel erg veel TV storing gehad. Standaard antwoord van Ziggo was dat dit aan mijn kabels zou liggen. De laatste 3 maanden heb ik geen storing meer gehad (voor het eerst eigenlijk sinds de overname van multikabel).
Heeft men mij nou zitten voorliegen over de storingen?
richard62 wrote:
Wanneer kunnen we de GO app in het buitenland gebruiken?
Snap niet dat het al kan
Nu moeten we 2.50 p/m meer gaan betalen om producten te verbeteren dus mijn verwachtingen zijn hoog"
richard62 wrote:
"Was ik nog vergeten te vragen waneer komt er een ziggo Go app voor op de smart tv (samsung)
Dan hoef ik niet overal een kabel te trekken"
slangen12 wrote:
komen er nieuwe zenders bij bv commercieel
JBW wrote:
Wanneer gaat ziggo eens de problemen met horizon oplossen.
karelp wrote:
Waarom werkt de ziggo app wel in de internet explorer en waarom werkt de Windows 10 app niet naar behoren.
emr wrote:
Kan ik ook in het buitenland ziggo op mijn laptop bekijken
bbe0 wrote:
Mijn Ziggo Go doet sinds een paar weken helemaal niks op mijn PC's en laptop. Zowel Internet Explorer 11 en Edge met Windows 7 Enterprise en Windows 10 en alle andere browsers doen het niet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.