Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Cyber Ruud wrote:
Het wordt steeds duidelijker dat elektromagnetische straling van o.a. Wifi schadelijk is voor de gezondheid en de nachtrust. Waarom staat de Wifi van de Horizon box standaard keihard aan, terwijl haast niemand daar iets aan heeft, omdat de Horizon box geen modem heeft?
Overigens start de box erg langzaam op en bij teletext is er vaak maar een half beeld.
Jonathan-458 wrote:
Goede avond productexperts
...
En toch nog een vraag;
Wanneer wordt er onderzoek gedaan naar het aantal gebruikers van analoge tv en in welke mate de gebruiker analoge TV zou willen opgeven voor een hogere upload snelheid?
MVG
Jonathan-458 wrote:
Goede avond productexperts
Ik heb niet zo zeer een vraag maar meer een verzoek/toekomst visie en feedback.
Graag zou ik willen zien dat in de toekomst de focus verschuift naar Ziggo Go en Apps i.p.v. de traditionele decoder......
En toch nog een vraag;
Wanneer wordt er onderzoek gedaan naar het aantal gebruikers van analoge tv en in welke mate de gebruiker analoge TV zou willen opgeven voor een hogere upload snelheid?
MVG
bas 111 wrote:
Hoe komt het dat bij het kijken van een online film via de google store of netflix de internet snelheid het af laat weten?
joma1966 wrote:
Movies en series pakket voor de connect play&start met mediabox 5300C of andere standaard box zodat, iedereen movies en serie kan kijken met het pakket. dan Small pakket en Medium Pakket zodat, iedereen kan genieten van Movies en series. en replay kan gebruiken op de standaard mediabox of samsung decoder
sport.fanaat wrote:
Elektronische tv gids op TV, hoe ga je naar de datum als je terug wil kijken?
robbo wrote:
Hier ook een wens/vraag Een app voor mijn ziggo? Is dit uberhaupt te realiseren? Niet alleen voor de kosten voor bv mob tel etc maar ook waar je alles kan benaderen. Producten, etc etc
ehofstede wrote:
WiFi in alle modems die door Ziggo uitgegeven worden werkt gewoonweg belabberd, eigen router met WiFi functionaliteit achter je bridged ziggo modem werkt zoveel beter!
….
Daarnaast heb ik ooit een poging gedaan om van de WiFi spots gebruik te maken, ook kansloos, want de helft van de apps op je telefoon doen het niet meer, via de wifispots wordt er een heleboel gefilterd, voor mij dus een onbruikbare dienst...
N.N. wrote:
Heeft Ziggo wel of geen serieuze plannen om interactief CI+ in fUPC-regio aan te gaan bieden, of is dat überhaupt niet aan de orde en ook niet te verwachten?
Er zijn veel vragen over binnen dit forum en vaak onduidelijke antwoorden van de Ziggo-helpdesk.
Dus graag duidelijkheid!
Bedankt voor de reactie.
Fed wrote:
Waarom krijg ik steeds vaker en op meer zenders de mededeling dat het programma niet is vrijgegeven voor replay?
iwan1974 wrote:
Ik heb een vraag over onze media box van HUMAX.Hij neemt niet meer op en nu zou ik willen weten of deze kosteloos door Ziggo vervangen word door een horizon box of iets vergelijkbaar.
John Goessens wrote:
Op mijn ubee evw321b brandt soms een blauw lampje op poort us. Waar komt dat door, en wat betekent dat?
DusDat wrote:
Wanneer introduceren jullie een 4k hdr mediabox?
ehelwege wrote:
Is het mogelijk om qua zenders meer persoonlijke voorkeuren te hebben als consument?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.