Kirsty Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 139Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes

Lees hier de antwoorden terug van het 'Televisie & Apps' Vragenuurtje

Aan wie anders dan onze productexperts zou jij je vraag over onze televisieproducten & apps het beste kunnen stellen? Nou, dat dachten wij ook! Daarom schuiven onze Product Managers aan tijdens het Vragenuurtje ‘Televisie & Apps’.

Welke producten zijn dat dan?
Wil jij meer weten over bijvoorbeeld je mediabox, Ziggo Replay, de tv gids of On Demand? Of heb je juist een vraag over Ziggo GO of de apps op je mediabox?

Stel ‘m alvast hieronder.

Onze Product Managers beantwoorden je vraag tijdens het online vragenuurtje op 16 mei, van 19.00 uur tot 20.00 uur. Ze zitten live voor je klaar! Vergeet je niet je alarm te zetten zodat je dan ook online bent?

Even voor de duidelijkheid…
Over de toekomst van onze producten en diensten kunnen de Product Managers niet veel zeggen, behalve dat er continue gewerkt wordt aan vernieuwing en verbetering. Het heeft dus niet zoveel zin om bijvoorbeeld vragen te stellen over welke nieuwe tv-diensten we binnenkort gaan lanceren. Wel zijn de Product Managers erg geïnteresseerd in jullie ideeën en feedback rondom onze producten en welke ontwikkelingen jullie zouden waarderen. Hierover gaan ze graag met je in gesprek tijdens het Vragenuurtje.

**Om verwarring te voorkomen is het handig dat jullie, de leden, geen antwoord geven maar de Product Managers :)**
200 Reacties 200
Joep27

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wil graag weten wanneer de vertragingen/vastlopen van replay tv gaan verdwijnen. Dit gebeurd met name wanneer ik kijk via ziggo go app en met name bij uitzendingen die veel worden bekeken.

Verder zou ik ook graag "terugkijken" via ziggo go app naar apple TV willen kunnen streamen. Staat dit op de planning?
rvab

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Met de ziggo go app kan ik mijn beeld via AirPlay en de Apple tv bekijken. Dus waarom dan niet meteen een native app op de Apple tv? Zijn er plannen voor zo een. Voordeel dat ik niet in alle kamers een tv kabel aansluiting heb.
Betreft drm zaken: indien het niet via Apple tv mag: maak die programma's grijs en zeg dat deze niet beschikbaar zijn en dat men wel op iPhone iPad bekeken kunnen worden.
kissie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wanneer komt er een Ziggo Go app voor de Apple TV
harryegdom

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na een tijdje wordt mijn mediabox xl automatisch uit geschakeld en tv,kan deze tijd ingesteld worden
CescoAiel

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
En waarom is het zo moeilijk om - als ik moet inloggen om hier te reageren - mij terug te sturen naar waar ik vandaan kwam in plaats van de nutteloze Ziggo home-page?
NumNum

Level 1
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ben bijzonder benieuwd wanneer de storing met wifispots wordt opgelost.
Ik betaal (en vele andere gebruikers) al jaren voor een dienst die al jaren niet werkt.

Storing is bekend op het community forum onder https://community.ziggo.nl/wifispots-116/wifispots-geen-gebruikersnaam-wachtwoord-11459#post162843

Ik zou zeggen, fiks eerst dit eens voordat je andere dingen onderneemt.
En hoe gaan jullie al deze vragen in een uurtje kunnen beantwoorden? lol
mh35B

Level 4
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Wanneer wordt het mogelijk om een 2e Horizonbox op 1 adres / perceel met meerdere gescheiden bewoners aan te kunnen schaffen? Nu moeten we het doen met een extra mediabox XL en dus hardeschijf van de horizonbox delen... Er is zo nog wel eens onenigheid over wat er dan af moet om weer ruimte te hebben voor een nieuw programma!

Mij ook prima als volledige aanbod (ALLE zenders) ook via PC of tablet / telefoon (Android) gekeken kunnen worden, inclusief alle content evt met 'parentcontrol'-cijfercode als op de Horizonbox.

En: wanneer mogelijk om een externe harddisk aan te kunnen sluiten voor extra opslag ruimte? Mij prima als dat (gecodeerd) gekoppeld is aan de Horizonbox cq abonnement en dus alleen overdraagbaar naar een andere mediabox (bijvoorbeeld binnen hetzelfde abonnement) voor als de mediabox een keer vervangen wordt. Vroeger kon je een hele bibliotheek van videobanden aanleggen, nu max 1 hardeschijf! In welke tijd leven we?

Zoeken in EGP (electronische programmagids).. waar hebben we anders de afstandsbedieninmg met volledig ABC-toetsenbord voor gekregen??

Bij Radiokanalen: haal eens die omhoog/omlaag bewegende 'horizon' eraf! Dit dekt altijd het onderste deel van de Stingray content af! Ik vernam dat dit ooit is gedaan om 'inbranden' te voorkomen voor bepaalde TV's.. Kan dit tenminste uitschakelbaar worden bij instellingen?!

Waarom zijn de radiokanalen niet in de app (pc/tablet/telefoon) beschikbaar?

Dus:
- meerdere Hoofdboxen per adres (tbv sales?!)
- externe harddisk (evt gecodeerd aan mediabox, maar wel overdraagbaar als box vervangen wordt)
- alle zenders/content ook op Ziggo-Go (de apps op PC/tablet/telefoon) evt met cijfercode
- zoeken in EGP met toetsenbord van de afstandsbediening
- verwijderen / uitschakelbaar maken van de bewegende horizon op de radiokanalen
- radiokanalen in de app beschikbaar
wijnands

Level 3
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Vorig jaar heb ik echt heel erg veel TV storing gehad. Standaard antwoord van Ziggo was dat dit aan mijn kabels zou liggen. De laatste 3 maanden heb ik geen storing meer gehad (voor het eerst eigenlijk sinds de overname van multikabel).
Heeft men mij nou zitten voorliegen over de storingen?
richard62

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wanneer kunnen we de GO app in het buitenland gebruiken?
Snap niet dat het al kan
Nu moeten we 2.50 p/m meer gaan betalen om producten te verbeteren dus mijn verwachtingen zijn hoog
richard62

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Was ik nog vergeten te vragen waneer komt er een ziggo Go app voor op de smart tv (samsung)
Dan hoef ik niet overal een kabel te trekken
richard62

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Link naar reacties werkt niet
Zie dat er reacties zijn
Zet de reacties er gewoon onder
Wat slecht wie bedenkt dit?
Johannesvag

Level 2
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Alles draait redelijk, behalve het netwerk en AMC. Wat ik ook probeer ik krijg maar geen verbinding via de horizon box met mijn apparaten. Bij AMC heb ik gigantische storing in zowel beeld als geluid. Ik kan dus niets kijken terwijl er af en toe best iets aardigs is op dat kanaal. Ook kan mijn horizon box niet worden gevonden in de Ziggo go app op mijn computer.
picasso5

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zo te lezen een hoop klachten over Ziggo-Horizon, -Go, etc.
ZIGGO heeft nog wel wat op te lossen...
Het ergste wat wij ervaren: opnamen bekijken is soms een ramp door vastlopen van beeld en geluid. Het vastlopen gaat gepaard met een enorm schrikbarend hard krakend geluid. Soms gaat de weergave na 30 sec tot anderhalve minuut weer door, soms moet de Horizon uit- en aangezet worden. Software-fout of harddisk-probleem ???
Woef

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog steeds heb ik geen goed antwoord gekregen waarom ik via mijn Horizon box art.no. 21014536
ongeveer een half jaar geleden door de monteur samen met het laatste nieuwe modem ( wit )
is geinstalleerd , ik geen b.v. Divx via een stick of harddisk kan afspelen. De horizon heeft USB.

Mijn TV is een smart TV Samsung UE49K5600 met wifi, HDMI, en USB en is ook een half jaar oud.

Mijn vorige Decoder was een Humax 5200C en dat werkte prima!

Van de monteur hoorde ik dat er binnen enkele maanden een nieuwer type Horizon zou komen.

Graag hoor ik wat van u.

M.Vr.Gr.
crw1962

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
- Wanneer wordt het mogelijk om het upscalen van de horizon box uit te zetten. Mijn TV kan veel beter upscalen dus wil ik net als vroeger geen beeldverwerkling door de horizon box laten uitvoeren.

- Ondanks het feit dat de horizon box bij mij niet dient als router is het niet mogelijk om het 5 Ghz wireless uit te zetten. Een monteur is hier zelfs al een keer langs voor geweest en kwam toen tot de ontdekking dat
ook al zet je het uit het na een tijdje toch 'vanzelf; weer aangaat. Het lijkt te maken te hebben met de mogelijkheden om een extra media box met de horizon box te kunnen verbinden (maar dat doe ik via MOka/Coax). Heel hinderlijk om een extra wireless signaal in je kamer te hebben die wellicht stoort om je wireless internet verbinding.
slangen12

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
een klein vraagje:
komen er nieuwe zenders bij
bv commercieel

Met groet,
crw1962

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog een vraagje. Wanneer wordt het mogelijk om de horizonbox internet modem in bridge modus te kunnen zetten. Nu moet ik dus gedwongen een aparte modem aansluiten die ik dan vervolgens in bridge modus zet om mijn eigen (betere) router te kunnen gebruiken..
Ozz

Level 1
  • 50Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Wanneer worden Ziggo mediaboxen voorzien van een Firmware-Update waarin IPV6 wordt ondersteund?
Daarmee los je een hoop technische problemen op, zoals bijvoorbeeld bevriezen/vastlopen, omdat er op IPV6 netwerk veel meer bandbreedte aanwezig is, t.o.v. het overvolle IPV4 netwerk.
Tevens kan men direct op het apparaat routeren, want het MAC-adres zit standaard verwerkt in een IPV6 IP-adres.
IPV6 ondersteund tevens standaard Q.o.S. (Quality of Service)

http://ipv6.com/articles/general/Top-10-Features-that-make-IPv6-greater-than-IPv4-Part6.htm
diepe745

Level 1
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Kan programma in beeld niet naar 1 seconden ipv minimaal 5 seconden.
henmar

Level 5
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Ik lees weinig over de digitale radiozenders.
De tv gids is prachtig, maar waarom staat de programmering bij de digitale radiozenders er niet op.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic