Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Peterj wrote:
Hallo experts, sinds de update in november 2016 van de horizon box zijn er problemen; haperend geluid, soms flitsen van andere zenders door het beeld heen. Het enige wat hielp was de netwerkkabel loskoppelen, maar dan kun je de box niet meer als accespoint gebruiken. Het probleem is volgens mij bij jullie bekend. Wanneer kunnen we een software update verwachten, die van de horizon box weer een volwaardig apparaat maakt?
biarritz wrote:
- Ik wil graag zien een goed werkend Ziggo Go app die werkt op Android TV's of Android-achtige media boxen, waarbij scaling en navigatie fatsoenlijk werken, zonder muis of touchpad te moeten gebruiken.
- Hierdoor dus de mogelijkheid om geen mediabox, horizonbox of iets dergelijks te moeten huren tegen woekerprijzen.
- De mogelijkheid om vooruit te spoelen bij Replay TV op alle zenders. Reclames zijn de meeste mensen meer dan beu. Dus geen meldingen als: deze optie wordt niet ondersteunt bij deze zender
- Verbetering van Mijn Ziggo website: inzicht in bel-geschiedenis, doorschakelen van nummer, instellen voicemail, doorsturen van voicemail berichten naar e-mail (even goed bij XS4ALL afkijken)
- Verbetering van het signaal. Al jaren heb ik zo nu en dan kleine korte onderbrekingen in het geluid. Bij muziekprogramma's duidelijk te merken. Met de Horizon box (die ik gelukkig heb terug gestuurd) was dit helemaal drama. Zowel storingen op beeld en geluid.
- Als Ziggo toch een Mediabox wil aanbieden moet deze foutloos werken, niet haperen of of crashen. Snelle tv-gids, laag stroomverbruik ook in stand-by. Abonnees niet misbruiken om slechte producten te moeten gebruiken en ongeteste firmware in de maag splitsen, zonder een goed alternatief (Ziggo Go app of kijk bijvoorbeeld eens naar zoiets als de Amazon Fire TV)
- Meer mogelijkheden om Router of mediabox te configureren. Niet alles dichttimmeren zodat meer ervaren gebruikers zaken zoals bijvoorbeeld DNS zelf kunnen instellen.
- Zorgen dat bij het bestellen van een product dit ook meteen functioneert zonder uren met de helpdesk te moeten bellen
- Zorgen dat de facturering direct klopt bij wijziging van producten. Niet dat pas na 3 maanden de factuur klopt en ondertussen allerlei hoge kosten voor zaken die niet gebruikt worden in rekening zijn gebracht.
- En nogmaals een goed werkende ZIGGO GO APP
CescoAriel wrote:
Wanneer porteert Ziggo eindelijk de Ziggo Go Android App naar Android TV?
mbrwowaw wrote:
In Mijn Media - Mijn Opnamen van de Horizonbox blijven programma's staan terwijl de opname al is gewist. De titel blijft dus staan en krijg ik niet weg. Zo wordt de lijst in Mijn Opnamen ongewenst wel heel lang...
Jjoop wrote:
Wanneer komt er een betere versie van de Horizon box ? De huidige reageert soms niet of bevriest.
Joep27 wrote:
Ik wil graag weten wanneer de vertragingen/vastlopen van replay tv gaan verdwijnen. Dit gebeurd met name wanneer ik kijk via ziggo go app en met name bij uitzendingen die veel worden bekeken.
Verder zou ik ook graag "terugkijken" via ziggo go app naar apple TV willen kunnen streamen. Staat dit op de planning?
Johannesvag wrote:
Alles draait redelijk, behalve het netwerk en AMC. Wat ik ook probeer ik krijg maar geen verbinding via de horizon box met mijn apparaten. Bij AMC heb ik gigantische storing in zowel beeld als geluid. Ik kan dus niets kijken terwijl er af en toe best iets aardigs is op dat kanaal. Ook kan mijn horizon box niet worden gevonden in de Ziggo go app op mijn computer.
picasso5 wrote:
Zo te lezen een hoop klachten over Ziggo-Horizon, -Go, etc.
ZIGGO heeft nog wel wat op te lossen...
Het ergste wat wij ervaren: opnamen bekijken is soms een ramp door vastlopen van beeld en geluid. Het vastlopen gaat gepaard met een enorm schrikbarend hard krakend geluid. Soms gaat de weergave na 30 sec tot anderhalve minuut weer door, soms moet de Horizon uit- en aangezet worden. Software-fout of harddisk-probleem ???
crw1962 wrote:
Nog een vraagje. Wanneer wordt het mogelijk om de horizonbox internet modem in bridge modus te kunnen zetten. Nu moet ik dus gedwongen een aparte modem aansluiten die ik dan vervolgens in bridge modus zet om mijn eigen (betere) router te kunnen gebruiken..
wimfrazer wrote:
Een paar vragen over de Horizonbox:
Waarom reageert de box zo traag op de afstandsbediening. Nieuwe batterijen ingedaan, helpt niet. Telefonisch nieuwe afstandsbediening aangevraagd. Zou bezorgd worden, maar na een week nog niets ontvangen.
Waarom schiet het menu, als ik op afstandsbediening druk, niet 1 plaats naar boven of naar onderen maar gelijk meerdere plaatsen?
Waarom heb ik heel vaak, wanneer ik een opgenomen programma op de box wil afspelen, geen geluid en moet ik het programma eerst stoppen en dan opnieuw afspelen?
Stansat wrote:
Graag zou ik in het 3 in 1 pakket af willen van vaste telefonie, gebruik ik niet, heb onbeperkt bellen met mobiel, waarom kan dat er niet af? (Met uiteraard korting op mijn abo)
Waarom weer een verhoging in een paar maanden eerst € 2,- voor series en filmXL en nu per juli € 2,55 , dat is in korte tijd € 4,55 per mnd.
Waarom geen keuze in de extra gratis tv pakketten bij mobiel bellen Vodaone van het film en series pakket XL i.p.v. series en film "L" pakket waar 50 tv zenders ontbreken
En wt nota bene € 11,95 kost terwijl er in de reklame met t.w.v. € 14,95 geschermd wordt?
Waarom geen implemtatie van makkelijker zoeken in on demand alla netflix, onthouden waar je gebleven ben bij series on demand.
Oplossen vsn het traag reageren van on demand, het duurt te lang, zie netflix methode, vlot snel, ik haak vaak af omdat de omslagtige manier van zoeken een crime is.
Dit moet veel vlotter kunnen is mijn advies zeker nu er nog eens meer voor betaald moet worden.
Dit geeft mij beslist niet het "horizon" gevoel!
4K implemtatie z.s.m. doorvoeren met de nieuwe box, daar heb ik nu wel een verhoging voor over!
a.deraad1 wrote:a.deraad1 wrote:ik kan me volledig aansluiten bij dit verhaal. Wij hebben hetzelfde probleem echter hebben we geen upc horizon box maar van ziggo dus daar kan het niet aan liggen.whisky88 wrote:
ik heb alweer een tijdje een Horizon Box, ik ben er blij mee maar heb nog steeds klachten. ik heb al 3 of 4 keer een monteur gehad. regelmatig valt het geluid weg even op andere zender geluid weer terug.
teletekst valt de hele dag weg en komt weer terug. regelmatig geen beweging in de Horizon box vast dus weer uit en weer aan of stroom eraf. dit heb ik al de hele tijd. ik heb nog een horizonbox UPC. volgens monteur legt het daar niet aan. beeld is goed. alleen de box doet raar ook haperend beeld interactief of gewone tv haperend beeld. hij doet het in ieder geval nooit de hele dag goed. altijd probleempjes. aan monteur gevraagd of een andere horizon box zo een ziggo horizon box. monteur zegt daar ligt het niet aan. Maar ik blijf die klachten houden !!!! Zijn er meer mensen die hier last van hebben. ? van deze specifieke problemen. ???? groetjes John Dierx
Dit probleem doet zich al maanden voor en begint behoorlijk te irriteren!
Mvg Denise
Math73 wrote:
Ik heb de Ziggo Mediabox nu zo`n 1,5 jaar en alleen maar klachten! Ingestelde opnames die afgebroken worden. Opnames die afgebroken worden. Replay tv wat niet werkt. Keer op keer...
...Dus eerst problemen en achterstallig onderhoud oplossen en dan praten we over een prijsverhoging en niet eerst geld willen hebben om die problemen op te lossen! IK WEIGER DE PRIJSVERHOGING VAN 2,55 EURO en stap desnoods naar de rechter!
richel wrote:
Waarom is de horizon box anno 2017 zo onmogelijk traag. Met 100+ zenders is het geen doen om bijvoorbeeld door de televisiegids te scrollen. Als je op een knop drukt duurt het vaak meer dan een seconde voor de box reageert. Met terugspoelen etc is dit ook erg irritant.
vandenhaselkamp130265 wrote:
Richard heeft op 3 mei geen contact opgenomen en ook vandaag niet. Mijn probleem bestaat al 1,5 jaar. Doe er iets aan, mijn gefild raakt op en niet lang meer of ik ben weg bij jullie.
wustenveld wrote:
Wij hebben het basispakket van Ziggo, maar dat is eigenlijk nog teveel voor ons. Het enige waar we behoefte aan hebben is internet, maar het is onmogelijk om televisie uit te sluiten uit het abonnement. Ik weet dat dit bij kabelaanbieders in het buitenland wel mogelijk is, waarom bij Ziggo niet?
We zouden graag een goedkoper abonnement willen door televisie buiten te sluiten en alleen gebruik te maken van internet. Televisie kijken we nauwelijks en vinden het een beetje zonde om te betalen voor iets dat wij niet gebruiken. Een beetje net als die pizza van Ali-B, hij wil geen ansjovis.
Dus mijn vraag: Waarom is televisie gekoppeld aan een internet abonnement? Is dat niet eigenlijk gewoon koppelverkoop? Iets wat, zeker met jullie monopoly positie, niet helemaal netjes is?
crw1962 wrote:
- Wanneer wordt het mogelijk om het upscalen van de horizon box uit te zetten. Mijn TV kan veel beter upscalen dus wil ik net als vroeger geen beeldverwerkling door de horizon box laten uitvoeren.
- Ondanks het feit dat de horizon box bij mij niet dient als router is het niet mogelijk om het 5 Ghz wireless uit te zetten. Een monteur is hier zelfs al een keer langs voor geweest en kwam toen tot de ontdekking dat
ook al zet je het uit het na een tijdje toch 'vanzelf; weer aangaat. Het lijkt te maken te hebben met de mogelijkheden om een extra media box met de horizon box te kunnen verbinden (maar dat doe ik via MOka/Coax). Heel hinderlijk om een extra wireless signaal in je kamer te hebben die wellicht stoort om je wireless internet verbinding.
diepe745 wrote:
Kan programma in beeld niet naar 1 seconden ipv minimaal 5 seconden.
whisky88 wrote:
ik heb alweer een tijdje een Horizon Box, ik ben er blij mee maar heb nog steeds klachten. ik heb al 3 of 4 keer een monteur gehad. regelmatig valt het geluid weg even op andere zender geluid weer terug.
teletekst valt de hele dag weg en komt weer terug. regelmatig geen beweging in de Horizon box vast dus weer uit en weer aan of stroom eraf. dit heb ik al de hele tijd. ik heb nog een horizonbox UPC. volgens monteur legt het daar niet aan. beeld is goed. alleen de box doet raar ook haperend beeld interactief of gewone tv haperend beeld. hij doet het in ieder geval nooit de hele dag goed. altijd probleempjes. aan monteur gevraagd of een andere horizon box zo een ziggo horizon box. monteur zegt daar ligt het niet aan. Maar ik blijf die klachten houden !!!! Zijn er meer mensen die hier last van hebben. ? van deze specifieke problemen. ???? groetjes John Dierx
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.