Arthur Wetselaar wrote:
1 Sinds we geen UPC meer hebben maar Ziggo geeft de Horizon decoder standaard bij het opstarten een melding over een verbindingsprobleem. Die gaat vanzelf weer weg, maar met dezelfde decoder bij UPC was het er niet. Dus gaat het gewoon om een bug.
2 Waarom is de beeldkwaliteit bij uitgesteld kijken of replay TV zo slecht? Het kwaliteitsverschil was bij UPC stuk minder erg. Op een 4K tv wordt dit vooral zichtbaar en dan in kleurverlopen met grijs. Gewoon wat minder compressie gebruiken, zo duur zijn die harde schijven nu ook weer niet.
3 Zelfde als gebruiker Dusdat hierboven; 4K ondersteuning zou best welkom zijn. Is toch een mogelijk upsell?
4 Chromecast ondersteuning in de app. Als dat vanwege een rechtenprobleem, of dure rechten niet wordt gedaan, zeg dat dan gewoon eerlijk.
5 Mn vriendin en ik geven niet om sport, hebben geen kids en hebben al het XL zenderpakket. Nu zitten we allebei ook nog bij Vodafone. Kaching dachten we, toen aangekondigd werd dat Ziggo en Vodafone ook pakketkorting ging geven zoals KPN en telfort dat al voordeden. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken, maar wat hebben wij aan een gratis upgrade naar het zenderpakket L als we al XL hebben?
6 Ik ging ooit bij UPC zakelijk, puur om een betere service te krijgen dan bij home en daar wilde ik best voor betalen. Jarenlang was ik zo enthousiast over de dienstverlening dat ik een ambassadeur geworden was voor UPC zakelijk. Ik raadde het aan al mn connecties aan. Nu heb ik Ziggo zakelijk. Na ettelijke contacten met de zakelijke klantenservice vind ik het jammer dat ik geen glasvezel kan krijgen op mijn adres. Ik snap dat fusies wanorde veroorzaken in het begin, dus laten we hopen dat Ziggo zakelijk een zelfde servicepeil gaat bereiken als UPC zakelijk dat had. Je weet wel, met max 3 minuten wachttijd als je de hotline belt.
Hoi Arthur,
1: Ik kan hier geen duidelijk antwoord op geven omdat wij niet weten welke foutcode jij te zien krijgt met het opstarten van de Mediabox XL. Ervan uitgaande dat het een bug is, is denk ik niet correct. Ik adviseer je om contact op te nemen met de helpdesk en de foutcode met ons te bespreken.
2: Er is voor jou als oud UPC klant niets gewijzigd in het netwerk of in de instellingen. De grootste wijzigingen en aanpassingen zijn verricht in het Ziggo netwerk en er zijn absoluut geen wijzigingen geweest met het doorvoeren van ons beeldkwaliteit. Kan het ook komen omdat je sinds kort een 4K TV hebt?
3: We bekijken de mogelijkheden, zie ook onze reacties bij de overige vragen.
4: Op dit moment ondersteund de Ziggo GO app Chromecast en AirPlay voor:
- live TV kijken
- On Demand (Movies & Series XL)
Inmiddels hebben we ook de rechten voor Replay uitzendingen op GO, maar door technische reden hebben we dit helaas nog niet aan kunnen zetten. We zijn druk bezig om dit z.s.m. wel beschikbaar te maken.
5: In dit geval heb je inderdaad niet veel aan het "zenderpakket L", maar kun je wel gebruik van de andere extra's. Wellicht heb je wel wat aan "Safe online XL". Daarnaast verdubbelt Vodafone je databundel en heb je volgens mij toch een leuke toevoeging op je huidige pakket
🙂