Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Lavro wrote:
Ik heb sinds kort een extra mediabox. Helaas kun je hiermee dus (nog) geen netflix kijken op kanaal 150. Komt hier nog een oplossing voor (en zo ja, wanneer)
wossels wrote:
Wanneer gaat de Ziggo Go app eens goed functioneren? Replay TV is nu uiterst beperkt...
graphelli wrote:
Mijn vraag : ik weet niet of ik bij Philips of bij Ziggo moet zijn voor deze klacht.
M.vr.gr.
johanpater1978 wrote:
De Ziggo Go werkt super op mijn iPhone en iPad, kunnen jullie deze brilliante app ook uitbrengen voor de AppleTV? #durftevragen
vandenhaselkamp130265 wrote:
Waarom kan je meerdere zenders met de ziggo app niet spoelen?
Zonnetjeinhuis wrote:
Hallo Experts,
De Ziggo Go werkt super op mijn iPhone en iPad, kunnen jullie deze brilliante app ook uitbrengen voor de AppleTV? #durftevragen
hboxem wrote:
Jullie van Ziggo weten dit allemaal al
Maar waarom word ons een Horizonbox aangeraden en deze maar te zoeken op marktplaats als wij niet duurder willen bij Ziggo want wij vinden het huidige al duur genoeg
Nu hebben wij een Horizonbox maar dit wil niet werken zeggen ze nu bij Ziggo
Maar ons nu wel een half jaar een filmpakket aansmeren terwijl mijn Horizon niet werkt.
Nu willen wij dit filmpakket annuleren maar hoe wij dit moeten doen weten wij niet
barrystaets wrote:
We leven in 2017. In 1990 was zappen al sneller dan dit. Geen wachten tot een decoder die 8 zenders ertussen die je niet hoeft te zien heeft ontfrutselt. en intussen grijze pagina's met ontbrekende teksten toont. Mijn vraag is dus, gaan jullie hier nu echt eens beter op letten?
Jjoop wrote:
Hoe kan ik Ziggo kijken op de camping zonder WiFi
CescoAiel wrote:
En voor AndroidTV!!!
WillemBosscha wrote:
Zou graag willen dat de horizon mediabox wat meer storingsvrij gaat werken
Sogree wrote:
Wanneer gaat Ziggo Chrome ondersteunen?
technoturk wrote:
ik wil een ipv4 op mijn modem. ik kan geen poort meer openen since ik ziggo heb. in 2017 mag ndit egt niet kunnen met al het domotica in huis
ehofstede wrote:Zonnetjeinhuis wrote:
Hallo Experts,
Precies! Ik wil die Horizon ergenis helemaal niet, ik hoef ook niets op te nemen, ik kijk al heel weinig tv, voor mij is de app op de iPad prima, en nu stream ik het naar mijn Apple tv... maak ajb die app direct voor de Apple tv, dan heb ik een tv, versterker en Apple tv nodig en meer niet, zelfs geen coax kabel meer, heerlijk!
Peppes wrote:
Wanneer gaat de app eindelijk voor 100% werken? Bijvoorbeeld, de afstandsbediening functie werkt niet.En wanneer kan je, via de app, ook instellen dat je een hele serie wil opnemen? Nu alleen maar 1 aflevering mogelijk.
TonVerheij wrote:
Ik zou graag willen dat ik op mijn computer (windows 10) de Ziggo Go app meerdere keren mag starten.
Zodat ik bijvoorbeeld bij Ziggo Sport alle drie de kanalen tijdens de formule 1 kan zien,
rvab wrote:
Met de ziggo go app kan ik mijn beeld via AirPlay en de Apple tv bekijken. Dus waarom dan niet meteen een native app op de Apple tv?
Ruud E wrote:
Abbo's van ziggo weer duurder, en dat alleen om naar reclame te kijken op alle aangeboden TV kanalen, reclame wat meer en meer wordt denk er over om TV op te zeggen en alleen nog internet af te nemen, tv kijken is allang niet leuk meer, Netflix en Videoland heerlijk kijken zonder die onderbrekingen.
kissie wrote:
Wanneer komt er een Ziggo Go app voor de Apple TV
Rob125 wrote:
Sluit ik mij voor 100% bij aan !
Tot nu toe tegenstrijdige berichten hierover van Ziggo klantenservice medewerkers ontvangen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.