1
Vraag
2
Reacties
Ruud Elst

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Last week Tonight releases

Goedemorgen allemaal!

 

Sinds gisteren heb ik mijn gratis pakket geswitched naar Movies en Series L. Ik vond dat ik te weinig gebruik maakte van de sport zenders en ik zag dat je dan naar HBO series kan kijken (DIKKE PLUS!)

 

Ik zie dat met Last Week Tonight de aflevering van afgelopen zondag niet is toegevoegd? Kan iemand hier mij wat meer vertellen over het schema? Het zijn nog maar 2 á 3 afleveringen dit seizoen maar als we iedere keer zo lang moeten wachten voordat ze beschikbaar zijn kan ik net zo goed nog steeds de main story op YT kijken...en is het echt niet mogelijk om eerdere seizoenen ook terug te kijken? Alleen seizoen 7 is beschikbaar?

 

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Ruud Elst en welkom op onze Community!

Tof dat je de keuze hebt gemaakt om Movies & Series L te activeren. Er zijn echt een hele hoop films en series om uit te kiezen   

Ik ben in het uitzendschema gedoken voor je wat betreft Last Week Tonight onderstaand zijn de data waarop de afleveringen worden toegevoegd. Het kan dus goed zijn dat je op het moment van plaatsen van je topic, aflevering 28 nog niet kon zien maar in de loop van de dag wel. Bij ons is inderdaad alleen seizoen 7 beschikbaar.

Seizoen 7 aflevering 28 - 06-11-2020 
Seizoen 7 aflevering 29 - 13-11-2020
Seizoen 7 aflevering 30 - 20-11-2020
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3333Likes

Hey @Ruud Elst en welkom op onze Community!

Tof dat je de keuze hebt gemaakt om Movies & Series L te activeren. Er zijn echt een hele hoop films en series om uit te kiezen   

Ik ben in het uitzendschema gedoken voor je wat betreft Last Week Tonight onderstaand zijn de data waarop de afleveringen worden toegevoegd. Het kan dus goed zijn dat je op het moment van plaatsen van je topic, aflevering 28 nog niet kon zien maar in de loop van de dag wel. Bij ons is inderdaad alleen seizoen 7 beschikbaar.

Seizoen 7 aflevering 28 - 06-11-2020 
Seizoen 7 aflevering 29 - 13-11-2020
Seizoen 7 aflevering 30 - 20-11-2020
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic