Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Paul11
Level 2

Langere coax kabel

Ik heb zojuist mijn mediabox geïnstalleerd en kreeg direct de foutcode CS2004. Na wat zoekwerk blijk ik naast de wifi verbinding ook nog een coax kabel te moeten gebruiken. De meegeleverde kabel van drie meter is te kort. Kan ik een langere kabel ontvangen?

Vast bedankt.

Paul 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Paul11 Super! Binnen 2-3 dagen heb je de kabel in huis, als het goed is past hij door de brievenbus. 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Hoelang moet die kabel zijn?

Een Ziggo moderator kan er één tot 5 meter toesturen.

Langere coax kabels, 7,5 en 10 meter zijn te koop in de Ziggo webshop: Ziggo Randapparatuur | Ziggo

0 Kudos
Paul11
Level 2
Topicstarter

Hoi Bert, 5 meter is lang genoeg.

Bedankt.

0 Kudos
Pasi
Level 19

Hallo,

Een 5m coax zou een Ziggo moderator gratis kunnen opsturen, als hij/zij de juiste gegevens heeft. Zet daarvoor uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.

0 Kudos
Paul11
Level 2
Topicstarter

Hallo Pasi, mijn gegevens staan er al in.

Moet ik de vraag elders stellen om een kabel te krijgen?

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Paul11, welkom op de Ziggo Community! Ik lees dat je een langere coax kabel nodig hebt, dat is geen probleem. Helaas zie ik jouw postcode en huisnummer nog niet in je Ziggo Community profiel staan. Wil je deze toevoegen zodat ik de kabel op kan sturen? 

0 Kudos
Paul11
Level 2
Topicstarter

Hallo Lotte, ik heb ze toegevoegd.

Vast bedankt.

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Paul11 Super! Binnen 2-3 dagen heb je de kabel in huis, als het goed is past hij door de brievenbus. 

0 Kudos
Ga naar reactie
Paul11
Level 2
Topicstarter

Top, bedankt!