Hoi allemaal,
Ik heb vorige week een nieuwe sony tv gekocht en vandaag een beugel geplaatst....maar nu is de ziggo hdmi kabel te kort.... Die had ik 2 maanden geleden net gekocht via ziggo...
Wat is verstandig, een neiuwe langere (5 meter) of een verlengstukje/verlengkabel kopen?
Bedankt voor jullie hulp!
Luitzen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Langere kabel kopen, verlengstukjes alleen in noodgevallen gebruiken, die geven altijd demping en grotere kans op verstoring.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Langere kabel kopen, verlengstukjes alleen in noodgevallen gebruiken, die geven altijd demping en grotere kans op verstoring.
Ga ik dat doen, moet hij ook voldoen aan speciale eisen?
eentje die 4k60hz is. die van ziggo is 1,5m dacht ik, deze is 2m en prima:
https://www.kabeldirect.nl/hdmi-2.0-kabel-premium-gecertificeerd-4k-60hz-2-meter-zwart.html
in ieder geval zoiets
Ik heb nu 1 van 2 meter maar die is te kort.
Tegenwoordig heeft Action nu ook HDMI kabels van 7,5 en 3 meter in het assortiment.
genoeg keuze op het WWW 🙂
Hoi, ik heb nedis gekocht maar het beeld en geluid valt zo nu en dan weg... Ook kwam er bij prime video een melding dat er iets met de kabel is...
@luitzen een nieuwe kabel en dan toch iets van wegvallend beeld? Dat is niet goed. Dan zou je als test met de kortere kabel moeten kijken of het daarmee dan ook gebeurt, want wie weet is er gewoon een foutje in de kabel of connector waar de Next Mini + TV niet helemaal lekker in samen werken.
Alles werkt perfekt met een ziggo gecertificeerde kabel... Jammer dat jullie ze niet van 5 meter verkopen. Kan jij mij adviseren welk type/ merk ik moet kopen om een perfekt beeld te krijgen? De sony is 4 k.
@luitzen zeker jammer dat we niet langere kabels verkopen, ik zal het idee eens opperen voor Ziggo Randapparatuur! Gelukkig heb jij nu wel een oorzaak gevonden, wie weet kan de verkoper van je Nedis kabel je voorzien van info en retour van deze kabel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.