Kartal72

Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

Landelijke storing TV, maar 1 zender doet het wel

Hallo mensen,

 

Momenteel een landelijke storing bij Ziggo. Geen TV, maar wel 1 zender. Heel vreemd. Hoe kan dit eigenlijk? Trouwens foutcode is CS2004.

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Love Nature 4K is de enige zender die live via een ip stream uitgezonden wordt.

 

Een landelijke storing? Ik zie op het forum geen meldingen, en bij mij werkt alles correct.

Kartal72
Topicstarter
Level 9
  • 252Posts
  • 2Oplossingen
  • 55Likes

@Steefb nee dat is ook heel slecht van Ziggo. Geen melding hier,maar geen melding op de site van Ziggo. Er wordt slecht gecommuniceerd bij Ziggo. Heel Nederland ligt plat. Ik heb gelukkig nog internet, maar geen tv. Ja op love nature na. Kijk maar eens op allestoringen. nl

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Er is helemaal sprake van een landelijke storing! Ik had dan nu ook niet kunnen internetten of naar televisie kunnen kijken. Er zijn storingen, jammer genoeg, maar zeker niet landelijk. 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Kartal72,

Een foutcode is altijd vervelend! Helemaal als dit ervoor zorgt dat je naar slechts 1 zender kan kijken. Naar dat dit het geval is.

Wel moet ik mij aansluiten bij @Pineapple, een landelijke tv-storing is er niet. In sommige gebieden in Nederland was er wel een internetstoring, maar dat staat los van de tv. 

Heb je daarom toevallig de tips in dit topic al eens doorgenomen? Deel anders gerust een foto van hoe je mediabox is aangesloten. Aan de hand daarvan kun je aanvullende tips krijgen 🙂

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Ik kan mijn bericht niet meer wijzigen maar zie dat er een woordje ontbreekt 🙂 

 

Er is helemaal geen sprake van een landelijke storing! Ik had dan nu ook niet kunnen internetten of naar televisie kunnen kijken. Er zijn storingen, jammer genoeg, maar zeker niet landelijk. 

Uitgelicht topic