1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Lionman

Level 10
  • 477Posts
  • 6Oplossingen
  • 114Likes

Lampje op de Next

Ik heb sinds vandaag eeen nieuwe Next. De oude vertoonde wat onduidelijke gebreken.

Wat ik nu constateer, is dat het lampje, dat bij mijn oude box wit was indien actief, nu niets meer laat zien.

Deze brandt nog wel oranje tijdens inschakelen en blauw indien in standby, maar wit is er niet meer bij.

Is dit een defect, of is dit normaal?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Gio2903

Level 17
  • 3382Posts
  • 181Oplossingen
  • 2482Likes

heb dit eerder gezien dat wit het idd niet doet. als de box verder functioneert zou ik me er niks van aantrekken

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
charleyr

Level 10
  • 464Posts
  • 28Oplossingen
  • 217Likes

Oranje is de opstart / initialisatie procedure.
Dit kan wellicht even tijd in beslag nemen, want wellicht wordt er nog e.e.a. aan firmware oid gechekt/geladen.
Advies: box even van de strooom. dan inschakelen en even rustig afwachten

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 477Posts
  • 6Oplossingen
  • 114Likes

Oranje is me duidelijk. Blauw ook (stand by). Doet-ie ook prima.

De box is al meerdere keren aan geweest en vertoont sowieso een wat ander opstartgedrag (gelet op het ledje) dan de vorige Next. Ook tijdens het installatieproces overigens.

Firmware update is geweest. Alles lijkt verder prima te functioneren, alleen dus het feit die led niet meer "wit" brandt tijdens "aan".

Ik ga er maar vanuit dat dit niet meer verandert. Misschien toch een wijziging van het product t.o.v. de vorige.....?

Als al het andere goed werkt, heb ik er vrede mee. Al blijft de vraag of dit wel juist is......

De (zakelijke) helpdesk kon (en mocht?) nog geen nieuwe omruilactie in gang zetten. Het "probleem" zou, begreep ik, ook nog geen omwissel actie rechtvaardigen. Hopelijk werkt de rest wel 100% en blijft dat ook doen.

Gio2903

Level 17
  • 3382Posts
  • 181Oplossingen
  • 2482Likes

heb dit eerder gezien dat wit het idd niet doet. als de box verder functioneert zou ik me er niks van aantrekken

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 477Posts
  • 6Oplossingen
  • 114Likes

Dank voor de terugkoppeling!!