@Verwijderd account Het zou een stukken makkelijker moeten gaan en beter moeten werken, maar is goed dat je dit aangeeft, want een Ziggo Medewerker die vrijwel dagelijks topic's inkomen kunnen dit weer naar de juiste afdeling neerzetten.
Ik zie je hebt moeite met:
1. Opname's
2. Afspelen
3. Verwijderen
Kan je van die 3 beetje een omschrijving neerzetten met je bevinding, dit helpt wat verder naar de Ziggo Medewerker. Meer aantekeningen hoe meer er aangepast kan worden, alles wordt verzameld door de juiste afdeling.
Laat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..