1
Vraag
2
Reacties
Pelas

Level 5
  • 55Posts
  • 4Oplossingen
  • 18Likes

LG en Philips TV's schakeld niet uit.

Met de rode powerknop op de next afstandsbediening schakeld te TV wel aan maar niet uit na de laatste firmware update. Ik heb al geprobeerd om handmatig een andere tv in te stellen en terug te zetten naat de LG maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Afgelopen week heb ik bij een oudere vrouw de Next mini aangesloten. Ze heeft een Philips TV. Hier werkte het in en uit zetten van de Philips goed. Zowel de Next als de tv konden met de rode knop uitgeschakeld worden. Echter na een paar dagen is de Philips wel met de rode knop in te schakelen maar niet meer uit.

Overigens zijn beide AB's wel gekoppeld.

Iemand met een oplossing?

 

Peter

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Pelas
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 4Oplossingen
  • 18Likes

Dit had ik eerder uiteraartd al geprobeerd. De Philips TV werkt weer zonder probleem op de nest mini zonder iets te veranderen in de instellingen, echter de LG is op voorgeslelde manier niet opgelost. 

Ik heb 'm wel weer werkend gekregen door de next even op een andere tv aan te sluiten en weer terug o-p de LG. Lijkt me alleen niet de manier als je geen mogelijkheden heb dit te doen

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes

Klopt het is een probleem die vaker voorkomt. Onlangs mijn TV Samsung had hier ook last van, dit probleem kan worden verholpen op 2 manieren.

 

Je kan even de Media Box Next Stroomloos maken voor een paar minuten, daarna weer aan zetten.

Of even op de Homeknop drukken, dan naar tandwiel op rechts en vervolgens naar het tabblad

Beeld en Geluid daar staat de optie Eén knop voor aan- en uitzetten > AAN je kan ook bij Koppel afstandsbediening aan audiosysteem aanklikken dan het model van je TV invoeren handmatig.

 

Dit zijn de 2 optie, er is er nog één maar daar moet een Moderator @Paul  of @Alex  even bij geroepen worden, hopelijk nemen ze morgen met mij contact op PB.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Dave! Je geeft de juiste adviezen zo te zien. Is het gelukt met behulp van de tips @Pelas

Pelas
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 4Oplossingen
  • 18Likes

Dit had ik eerder uiteraartd al geprobeerd. De Philips TV werkt weer zonder probleem op de nest mini zonder iets te veranderen in de instellingen, echter de LG is op voorgeslelde manier niet opgelost. 

Ik heb 'm wel weer werkend gekregen door de next even op een andere tv aan te sluiten en weer terug o-p de LG. Lijkt me alleen niet de manier als je geen mogelijkheden heb dit te doen

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Fijn dat het, hoe omslachtig ook, zo gelukt is @Pelas! Bedankt voor je update. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic