1
Vraag
2
Reacties
Robbert0103

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

LG ThinQ app + Ziggo Next Mini

Het lukt me niet om met de LG ThinQ app van channel te wisselen. Daarvoor heb ik de afstandsbediening van Ziggo nodig. 

Hoe krijg ik de tv, de next mini of de app zo geconfigureerd dat ik kan zappen met de app?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Dat wordt lastig omdat de mini geen optische signalen ontvangt. Je moet deze via Bluetooth koppelen. Ook al zou dat lukken dan werkt de originele AB niet meer.

 

Wil je controle via een ander apparaat dan moet je een Next van eerste generatie hebben. Gemaakt door Arris.

Bekijk in context

2 Reacties 2
bloemen64

Level 17
T.E.A.M.
  • 5193Posts
  • 194Oplossingen
  • 3111Likes

Dat wordt lastig omdat de mini geen optische signalen ontvangt. Je moet deze via Bluetooth koppelen. Ook al zou dat lukken dan werkt de originele AB niet meer.

 

Wil je controle via een ander apparaat dan moet je een Next van eerste generatie hebben. Gemaakt door Arris.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Ik ga er vanuit dat deze app net als Samsungs Smart things app via wifi werkt, ook daarmee is alleen een TV of andere smart device aan te sturen geen mediabox. Uit mijn hoofd kan je enkel de bron kiezen, vanwege mijn aversie tegen dergelijke apps heb ik deze snel weer verwijderd.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic