1
Vraag
2
Reacties
Dree54

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

LG TV met ZIGGO next mini en Philips Hue Sync Box

Hallo allemaal,

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een nieuwe LG TV met daarop via de HDMI een Philips Hue Sync Box aangesloten. Op die Philips Hue Sync Box zit mijn ziggo next mini en een Nintendo Switch aangesloten. 

 

Als ik TV wil kijken en wil veranderen naar gamen (anders om ook) kan dat niet omdat mijn tv de Philips Hue Sync Box als 1 HDMI ziet. 

 

Hebben jullie wellicht de sleutel voor dit probleem? Ik zit na dagen lang proberen klem. Alvast dank!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Dree54 > schakelen tussen HDMI bronnen kan je handmatig doen met de aan/uit knop aan de voorkant van de Sync Box

 

En anders via de Hue Sync-app, zoals hierboven door @youriy ook al werdt aangegeven, in de software zit ook ergens nog een optie dat je het schakelen automatisch kan laten gaan, op het moment dat een HDMI bron aangezet wordt...

Bekijk in context

8 Reacties 8
S4R

Level 16
  • 2032Posts
  • 71Oplossingen
  • 1270Likes

Als ik dit zo lees, dan klopt dat ook

https://tweakers.net/pricewatch/1462388/philips-hue-play-hdmi-sync-box/reviews/

 

Eerlijk gezegd zou ik zo'n lampjes doos niet aan mijn tv moeten hebben.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

Moet je niet met de hue sync box-app schakelen tussen verschillende bronnen?

DON PAPA

Level 17
  • 3834Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes

@Dree54 > schakelen tussen HDMI bronnen kan je handmatig doen met de aan/uit knop aan de voorkant van de Sync Box

 

En anders via de Hue Sync-app, zoals hierboven door @youriy ook al werdt aangegeven, in de software zit ook ergens nog een optie dat je het schakelen automatisch kan laten gaan, op het moment dat een HDMI bron aangezet wordt...

S4R

Level 16
  • 2032Posts
  • 71Oplossingen
  • 1270Likes

@DON PAPA  schreef:

@Dree54 > schakelen tussen HDMI bronnen kan je handmatig doen met de aan/uit knop aan de

voorkant van de Sync Box


Dat deden we vroeger ook met de TV zenders voor de tijd van de afstandsbediening.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Dree54,

Is het probleem inmiddels opgelost? 

Dree54
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste `Allemaal, ik lag met een flinke griep op bed en kon de berichten niet lezen of reageren. Dank voor jullie hulp en tips, ik ga ze nu lezen. Dank!

Dree54
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben druk met het testen met verschillende kabels. Ik laat het nog weten! Dank

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Dree54m, 

Ben je weer opgeknapt en is het gelukt met het testen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic