Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een nieuwe LG TV met daarop via de HDMI een Philips Hue Sync Box aangesloten. Op die Philips Hue Sync Box zit mijn ziggo next mini en een Nintendo Switch aangesloten.
Als ik TV wil kijken en wil veranderen naar gamen (anders om ook) kan dat niet omdat mijn tv de Philips Hue Sync Box als 1 HDMI ziet.
Hebben jullie wellicht de sleutel voor dit probleem? Ik zit na dagen lang proberen klem. Alvast dank!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Dree54 > schakelen tussen HDMI bronnen kan je handmatig doen met de aan/uit knop aan de voorkant van de Sync Box
En anders via de Hue Sync-app, zoals hierboven door @youriy ook al werdt aangegeven, in de software zit ook ergens nog een optie dat je het schakelen automatisch kan laten gaan, op het moment dat een HDMI bron aangezet wordt...
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als ik dit zo lees, dan klopt dat ook
https://tweakers.net/pricewatch/1462388/philips-hue-play-hdmi-sync-box/reviews/
Eerlijk gezegd zou ik zo'n lampjes doos niet aan mijn tv moeten hebben.
Moet je niet met de hue sync box-app schakelen tussen verschillende bronnen?
@Dree54 > schakelen tussen HDMI bronnen kan je handmatig doen met de aan/uit knop aan de voorkant van de Sync Box
En anders via de Hue Sync-app, zoals hierboven door @youriy ook al werdt aangegeven, in de software zit ook ergens nog een optie dat je het schakelen automatisch kan laten gaan, op het moment dat een HDMI bron aangezet wordt...
Hi @Dree54,
Is het probleem inmiddels opgelost?
Beste `Allemaal, ik lag met een flinke griep op bed en kon de berichten niet lezen of reageren. Dank voor jullie hulp en tips, ik ga ze nu lezen. Dank!
Ik ben druk met het testen met verschillende kabels. Ik laat het nog weten! Dank
Hoi @Dree54m,
Ben je weer opgeknapt en is het gelukt met het testen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.