Vraag
Reacties
Oplossing
Ciffie
Level 1

LG OLED LG OLED55CX6LA met Next afstandsbediening werkt niet

Goededag. Wie kan mij helpen om de Next afstandsbediening te koppelen op ons nieuwe  LG OLED55CX6LA te koppelen. Het lukt bijna, alleen het geluid doet niks met geluidsknop op deze afstandsbediening. Wat moet ik doen om wel alles werkend te krijgen? Dank! 

e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Ciffie en welkom op de Community! 

Heb je net een nieuwe televisie en dan lukt het niet om de afstandsbediening te koppelen, ben je mooi klaar mee! 😞 Super goed dat je ons hier een bericht stuurt zodat we met je mee kunnen denken!

Vertel, maak je ook gebruik van externe geluidsapparatuur? (zo ja, welke? En wat gebeurt er als je dit tijdelijk loskoppelt?) En had je deze pagina ook al gevonden en doorlopen? Ook ben ik erg benieuwd of het wel al een keer is gelukt om de afstandsbediening volledig te koppelen en deze de koppeling is verloren of dat dit probleem zich vanaf het begin voordoet. 

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hi @Ciffie en welkom op de Community! 

Heb je net een nieuwe televisie en dan lukt het niet om de afstandsbediening te koppelen, ben je mooi klaar mee! 😞 Super goed dat je ons hier een bericht stuurt zodat we met je mee kunnen denken!

Vertel, maak je ook gebruik van externe geluidsapparatuur? (zo ja, welke? En wat gebeurt er als je dit tijdelijk loskoppelt?) En had je deze pagina ook al gevonden en doorlopen? Ook ben ik erg benieuwd of het wel al een keer is gelukt om de afstandsbediening volledig te koppelen en deze de koppeling is verloren of dat dit probleem zich vanaf het begin voordoet. 

0 Kudos
Ciffie
Level 1
Topicstarter

Hallo. Dank voor de link, deze had ik toevallig zaterdag gevonden en gebruikt. En het is gelukt! Afstandsbediening werkt nu op de tv. Dank!