Ondanks diverse pogingen blijft mijn nieuwe LG Smart TV vastlopen. Hij start keurig op en pakt de CI+ module op, maar na een minuut of 5 loopt het beeld vast. Idem voor de apps. Die beginnen correct maar na 5 minuten lopen ook deze vast en geeft digitale tv ook een zwart beeld. Lijkt wel of de LG de CI+ module niet leuk vindt. Inmiddels 2 keer een monteur gehad die wat handelingen heeft verricht waarbij de tv het leek te doen, maar continue hetzelfde issue! Help.....
Ik heb de TV met Kabel, zonder Kabel, met Ci+ en zonder CI+ geprobeerd en met UTPS. Uiteindelijk bleef de storing hetzelfde en krijgt de tv na 5 minuten een bevroren beeld of geen signaal meer door. Kortom grote waarschijnlijkheid dat het de TV is en dus komt Coolblue de TV omruilen en ga ik morgen weer checken of het met een nieuwe TV beter gaat. Keep you posted
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik denk dat je een monteur voor de tv moet hebben.
Een Ziggo Monteur bedoel je ? Die is al 2 keer geweest😉
@Babsenhek schreef:Een Ziggo Monteur bedoel je ? Die is al 2 keer geweest😉
Nee, een monteur voor de tv, het apparaat.
Hi @Babsenhe,
Mega frustrerend dat je continu deze problemen blijft ervaren! We zijn benieuwd of je intussen al contact hebt gehad met een monteur/de klantenservice van LG zoals youriy aangeeft. We horen het hoe dan ook graag!
Ik heb de TV met Kabel, zonder Kabel, met Ci+ en zonder CI+ geprobeerd en met UTPS. Uiteindelijk bleef de storing hetzelfde en krijgt de tv na 5 minuten een bevroren beeld of geen signaal meer door. Kortom grote waarschijnlijkheid dat het de TV is en dus komt Coolblue de TV omruilen en ga ik morgen weer checken of het met een nieuwe TV beter gaat. Keep you posted
@Babsenhek We zijn benieuwd, heb je intussen al een nieuwe tv en is hiermee het probleem ook opgelost?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.