1
Vraag
2
Reacties
Babsenhek

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

LG 55 Nano 886PB met Ci+ module loopt vast

Ondanks diverse pogingen blijft mijn nieuwe LG Smart TV vastlopen. Hij start keurig op en pakt de CI+ module op, maar na een minuut of 5 loopt het beeld vast. Idem voor de apps. Die beginnen correct maar na 5 minuten lopen ook deze vast en geeft digitale tv ook een zwart beeld.  Lijkt wel of de LG de CI+ module niet leuk vindt. Inmiddels 2 keer een monteur gehad die wat handelingen heeft verricht  waarbij de tv het leek te doen, maar continue hetzelfde issue! Help..... 

Uitgelicht
Babsenhek
topicstarter
Level 2
  • 8Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de TV met Kabel, zonder Kabel, met Ci+ en zonder CI+ geprobeerd en met UTPS. Uiteindelijk bleef de storing hetzelfde en krijgt de tv na 5 minuten een bevroren beeld of geen signaal meer door. Kortom grote waarschijnlijkheid dat het de TV is en dus komt Coolblue de TV omruilen en ga ik morgen weer checken of het met een nieuwe TV beter gaat. Keep you posted

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
youriy

Level 17
  • 3145Posts
  • 154Oplossingen
  • 764Likes

Ik denk dat je een monteur voor de tv moet hebben.

Babsenhek
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Een Ziggo Monteur bedoel je ?  Die is al 2 keer geweest😉

youriy

Level 17
  • 3145Posts
  • 154Oplossingen
  • 764Likes

@Babsenhek  schreef:

Een Ziggo Monteur bedoel je ?  Die is al 2 keer geweest😉

Nee, een monteur voor de tv, het apparaat.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5778Posts
  • 600Oplossingen
  • 3452Likes

Hi @Babsenhe, 

Mega frustrerend dat je continu deze problemen blijft ervaren! We zijn benieuwd of je intussen al contact hebt gehad met een monteur/de klantenservice van LG zoals youriy aangeeft. We horen het hoe dan ook graag!

Babsenhek
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb de TV met Kabel, zonder Kabel, met Ci+ en zonder CI+ geprobeerd en met UTPS. Uiteindelijk bleef de storing hetzelfde en krijgt de tv na 5 minuten een bevroren beeld of geen signaal meer door. Kortom grote waarschijnlijkheid dat het de TV is en dus komt Coolblue de TV omruilen en ga ik morgen weer checken of het met een nieuwe TV beter gaat. Keep you posted

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5778Posts
  • 600Oplossingen
  • 3452Likes

@Babsenhek We zijn benieuwd, heb je intussen al een nieuwe tv en is hiermee het probleem ook opgelost?