1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Wimmelxx

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

LG 43NANO786QA - bij touchschermpje gebeurt niets

Hallo techneuten !!,

Als je de knop op de TV LG 43NANO786QA kort indrukt, komt er een Touch  schermpje omhoog,

maar als ik de bediening indrukt, gebeurt er niets.  Iemand een oplossing!!.

Gr. Snuggertje

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
slingshot27

Level 7
  • 178Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

@Wimmelxx uw tv is geen touchscreen daarom gebeurt er niets dus u op uw scherm drukt. Bij de knop om het schermpje te tonen zitten of meerdere knopjes om het schermpje te bedienen of er zit een soort joystick om het scherm te bedienen.

U kunt hier de handleiding van de tv vinden:

https://www.lg.com/nl/ondersteuning/product/lg-43NANO786QA.AEU

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24598Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7995Likes

Dit gaat meer om de televisie apparaten en geen Media Box, misschien zou @Teun of @Jan F.  je hierbij kunnen helpen.

Lukt het ze niet, er komen altijd in afzienbare tijd Ziggo Medewerkers langs om je ook verder te helpen.

Jan F.

Level 20
  • 17070Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2622Likes

Met welke afstandsbediening zou u dit pop-up menu willen oproepen? Dit is een typische functie van de TV en wordt niet ondersteund door de gekoppelde afstandsbediening van een Ziggo mediabox. Is het menu niet oproepbaar met de knop “guide” op de afstandsbediening van de TV of een andere knop? Ik heb hier geen toestel om het uit te proberen.

Teun

Level 17
  • 4215Posts
  • 182Oplossingen
  • 806Likes

@Wimmelxx . wat geeft het pop upje dan aan?? lijkt mij iets van je tv.

Teun.

Teun

Level 17
  • 4215Posts
  • 182Oplossingen
  • 806Likes

@Wimmelxx . Nog even zitten denken, maar als ik het zo van je lees, druk je op een knop die onderaan op de tv zit? Dit is en knop voor manuele bediening als je afst.bed het bijvoorbeeld niet doet. Het is een soort joystick om je tv aan of uit te zetten of een andere bron te kiezen. enk dat je deze bedoelt.

Teun.

slingshot27

Level 7
  • 178Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

Een foto zegt meer dan 1000 woorden.

Zou u een foto kunnen plaatsen van het popup schermpje?

Ik vermoed dat dit schermpje niet te bedienen is met de afstandsbediening, ook niet met de originele van de tv zelf.

Wimmelxx
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Juist Teun, dit bedoel ik. maar als ik op het scherm drukt gebeurt er niets, en zakt het schermpje weer snel weg

slingshot27

Level 7
  • 178Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

@Wimmelxx uw tv is geen touchscreen daarom gebeurt er niets dus u op uw scherm drukt. Bij de knop om het schermpje te tonen zitten of meerdere knopjes om het schermpje te bedienen of er zit een soort joystick om het scherm te bedienen.

U kunt hier de handleiding van de tv vinden:

https://www.lg.com/nl/ondersteuning/product/lg-43NANO786QA.AEU

Teun

Level 17
  • 4215Posts
  • 182Oplossingen
  • 806Likes

@Wimmelxx . Het knopje wat je bedoelt is dus wat ik al dacht. Het is is manuele bediening. zie mijn uitleg.

Teun.

slingshot27

Level 7
  • 178Posts
  • 7Oplossingen
  • 44Likes

Precies, zie mijn uitleg en verwijzing naar de handleiding hierboven.

Bent u hiermee geholpen @Wimmelxx ?