1
Vraag
2
Reageer en help mee
wimpie26

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

LG 42SL9500 toestel stappenplan wijkt af

Bij het controleren of mijn extra tv's gereed zijn voor digitale tv krijg ik alleen maar de antenne te zien en geen kabel.
Het betreft een LG tv.
Wat gaat hier mis?
24 Reacties 24
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Als ik hier zoek op de betreffende TV LG 42sl9500, krijg ik de volgende tekst:

https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen/ci-plus



Wie heeft de mogelijke oplossing?
Havanna

Level 17
  • 3264Posts
  • 120Oplossingen
  • 260Likes
Hij is volgens de huidige lijst niet gecertificeerd, maar daarom zou het nog wel kunnen werken.
Dat is meermalen gebleken in het verleden.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Havanna wrote:
Hij is volgens de huidige lijst niet gecertificeerd, maar daarom zou het nog wel kunnen werken.
Dat is meermalen gebleken in het verleden.

Dit klopt, wij garanderen de werking met onze CI+ modules niet in combinatie met dit specifieke LG toestel. DVB-c zou gewoon kunnen werken. Het geeft wel aan dat het een bijzonder toestel is.

Wanneer @wimpie26 de gevonden HD kanalen uit de zendervolgorde lijst haalt moet alles werken zoals analoge tv ook heeft gewerkt. Fox Sports en Veronica (HD) zitten niet in het Kabel TV abonnement maar worden natuurlijk wel gewoon gevonden bij het automatisch afstemmen.
wimpie26
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Anne H Ziggo wrote:
Havanna wrote:
Hij is volgens de huidige lijst niet gecertificeerd, maar daarom zou het nog wel kunnen werken.
Dat is meermalen gebleken in het verleden.

Dit klopt, wij garanderen de werking met onze CI+ modules niet in combinatie met dit specifieke LG toestel. DVB-c zou gewoon kunnen werken. Het geeft wel aan dat het een bijzonder toestel is.

Wanneer @wimpie26 de gevonden HD kanalen uit de zendervolgorde lijst haalt moet alles werken zoals analoge tv ook heeft gewerkt. Fox Sports en Veronica (HD) zitten niet in het Kabel TV abonnement maar worden natuurlijk wel gewoon gevonden bij het automatisch afstemmen.

Idd, alles werkt nu :grinning:
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
wimpie26 wrote:
Idd, alles werkt nu :grinning:

Super! Mooi dat het werkt, je kijkt nu naar betere kwaliteit dan voorheen. Hoe gaaf is dat! 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic