1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Graciellal

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

L pakket: werkt nog niet

Ik heb het l pakket geactiveerd voor extra films en series in verband met Vodafone. Punt is: ik kan hbo niet kijken op zowel ziggo go als on demand. Als ik het goed had begrepen, stond er dat je hbo films en series kon kijken als je het l pakket had. Tot nu toe stond bijvoorbeeld op mijn Ziggo go app nog steeds de tekst dat ik een abonnement nodig had om het programma te kijken. Ik vraag mij dus af of ik nog geduld moet hebben of dat er iets niet helemaal goed is verlopen ofzo.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17070Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2622Likes
Welk pakket heeft u? Movies en Series of Movies en Series XL? Veel series zijn wel te zien onder het XL pakket maar niet onder Movies en Series. Dat wordt ook aangegeven als u probeert een serie of film te starten die alleen onder het XL pakket te zien is.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Jan F.

Level 20
  • 17070Posts
  • 1329Oplossingen
  • 2622Likes
Welk pakket heeft u? Movies en Series of Movies en Series XL? Veel series zijn wel te zien onder het XL pakket maar niet onder Movies en Series. Dat wordt ook aangegeven als u probeert een serie of film te starten die alleen onder het XL pakket te zien is.
Graciellal
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het ziggo-Vodafone pakket. Op de ziggo site werd dat ook wel het ‘l pakket genoemd’ waarmee je gratis extra’s zou ontvangen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Graciellal,

Goede vraag! Het kan tot 24 uur duren voordat extra pakketten zijn geactiveerd. Werkt alles inmiddels bij je?
Graciellal
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nog niet. Ik kwam er achter dat het nog in verwerking is.