Ik wilde gisteren het concert van jubileum Koningin Elisabeth terugkijken op BBC 1 maar dat lukt niet op de Next of Mini.
Is er een storing op dit platform?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Misschien is het al bekend maar via YouTube is dit concert (beeldkwaliteit 720p50) in zijn geheel terug te zien. Ik weet niet of ik hier de link mag plaatsen maar het YouTube kanaal heet Political TV en dan Video's aanklikken.
.
@rick70 als je een Link wilt plaatsen doe dit via deze optie PC en Tablet, telefoon heeft de optie niet.
Dan ga je naar de pagina en voer je de URL in, heb even voorbeeld gemaakt:
Openen altijd nieuwe pagina, anders moet je terug naar je pijltje en Klik OK dan komt er een verkorte URL dit is altijd toegestaan, gewoon ook wel, als we maar binnen de regels houden.
Het punt zal eerder zijn mag die bewuste link worden gedeeld? Daar ga ik deels wel van uit.
De beschrijving is goed genoeg deze video te vinden.
Ja, het ging mij erom of ik de link kan plaatsen aangezien de BBC de rechten heeft en het genoemde YouTube kanaal niet. De Community is een onderdeel van Ziggo. Vandaar dat ik alleen heb gewezen op het YouTube kanaal als alternatief dit concert alsnog te kunnen zien. Maar toch bedankt voor de tip hoe een link te plaatsen.
@rick70 die URL kan je gewoon delen, de grote winkel ketens en dat soort noemen we via naam met url link en dat van BBC mag je gewoon plaatsen dat is een doorverwijzing, dat mag.
Het YouTube kanaal Political TV is dus niet van de BBC. Er staat ook bij de video: Copyright (C) BBC, BBC News, BBC One, BBC Worldwide, 2022. If you would like me to remove this video, please contact me, not YouTube.
ik ga er in de ochtend even kijken @rick70 😉
@rick70 schreef:Het YouTube kanaal Political TV is dus niet van de BBC. Er staat ook bij de video: Copyright (C) BBC, BBC News, BBC One, BBC Worldwide, 2022. If you would like me to remove this video, please contact me, not YouTube.
Die tekst viel mij ook op het is toch ietwat onduidelijk wie of wat achter dit kanaal zit.
Ik heb nog wat zitten bladeren zie ik bij de playlist ineens clips van Love Island rare combo met Brits nieuws.
bedankt voor het antwoord
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.