1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
wewanl

Level 16
  • 2615Posts
  • 23Oplossingen
  • 1010Likes

Kun je programma's van BBC One en BBC Two terugkijken via Ziggo?

Ik wilde gisteren het concert van jubileum Koningin Elisabeth terugkijken op BBC 1 maar dat lukt niet op de Next of Mini.

Is er een storing op dit platform? 

28 Reacties 28
Meldingen
Aan Uit
rick70

Level 10
  • 472Posts
  • 19Oplossingen
  • 230Likes

Misschien is het al bekend maar via YouTube is dit concert (beeldkwaliteit 720p50) in zijn geheel terug te zien. Ik weet niet of ik hier de link mag plaatsen maar het YouTube kanaal heet Political TV en dan Video's aanklikken. 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24753Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8073Likes

@rick70  als je een Link wilt plaatsen doe dit via deze optie PC en Tablet, telefoon heeft de optie niet.

Schermafbeelding 2022-06-06 om 16.48.57.png

Dan ga je naar de pagina en voer je de URL in, heb even voorbeeld gemaakt:

Schermafbeelding 2022-06-06 om 16.50.48.png

Openen altijd nieuwe pagina, anders moet je terug naar je pijltje en Klik OK dan komt er een verkorte URL dit is altijd toegestaan, gewoon ook wel, als we maar binnen de regels houden. 

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

Het punt zal eerder zijn mag die bewuste link worden gedeeld? Daar ga ik deels wel van uit.

De beschrijving is goed genoeg deze video te vinden.

rick70

Level 10
  • 472Posts
  • 19Oplossingen
  • 230Likes

Ja, het ging mij erom of ik de link kan plaatsen aangezien de BBC de rechten heeft en het genoemde YouTube kanaal niet. De Community is een onderdeel van Ziggo. Vandaar dat ik alleen heb gewezen op het YouTube kanaal als alternatief dit concert alsnog te kunnen zien. Maar toch bedankt voor de tip hoe een link te plaatsen. 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24753Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8073Likes

@rick70  die URL kan je gewoon delen, de grote winkel ketens en dat soort noemen we via naam met url link en dat van BBC mag je gewoon plaatsen dat is een doorverwijzing, dat mag.

rick70

Level 10
  • 472Posts
  • 19Oplossingen
  • 230Likes

Het YouTube kanaal Political TV is dus niet van de BBC. Er staat ook bij de video: Copyright (C) BBC, BBC News, BBC One, BBC Worldwide, 2022. If you would like me to remove this video, please contact me, not YouTube. 

Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24753Posts
  • 1071Oplossingen
  • 8073Likes

ik ga er in de ochtend even kijken @rick70  😉

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

@rick70  schreef:

Het YouTube kanaal Political TV is dus niet van de BBC. Er staat ook bij de video: Copyright (C) BBC, BBC News, BBC One, BBC Worldwide, 2022. If you would like me to remove this video, please contact me, not YouTube. 

Die tekst viel mij ook op het is toch ietwat onduidelijk wie of wat achter dit kanaal zit.

Ik heb nog wat zitten bladeren zie ik bij de playlist ineens clips van Love Island rare combo met Brits nieuws.

ep77

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bedankt voor het antwoord